خانهاخبار
ریلمی ۱۲ پرو سنسور جدید سونی را به همراه خواهد داشت

ریلمی ۱۲ پرو سنسور جدید سونی را به همراه خواهد داشت

گوشی موردانتظار برند ریلمی از سنسور IMX882 سونی بهره خواهد برد که هنوز معرفی نشده و انتظار می‌رود همراه با ریلمی ۱۲ پرو رونمایی شود. 

۷ بهمن ۱۴۰۲

ریلمی در تاریخ ۲۹ ژانویه مصادف با ۹ بهمن از سری ریلمی ۱۲ رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل ریلمی ۱۲، ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو خواهد شد. این برند چینی در اوایل هفته جاری تایید کرد که مدل پرو پلاس از سنسور IMX890 سونی بهره خواهد برد.

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی اعلام کرده که ریلمی ۱۲ پرو نیز به مانند برادر بزرگ‌تر خود با دوربین ساخته‌شده توسط سونی همراه خواهد شد. 

realme 12 pro.jpg

طبق اعلام رسمی، ریلمی ۱۲ پرو به سنسور جدید IMX882 سونی مجهز خواهد شد که در حال حاضر هنوز معرفی نشده و انتظار می‌رود همراه با گوشی ریلمی رونمایی شود. برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که سنسور IMX882 سونی نسخه ری‌برند سنسور LYT-600 است که قبلا در گوشی‌هایی مانند اوپو رینو ۱۱ و ویوو S18e به کار رفته است. ریلمی ۱۲ پرو از قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند.

وبسایت ریلمی همچنین تایید کرده که ریلمی ۱۲ پرو از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک برخوردار خواهد شد. دوربین اصلی ریلمی ۱۲ پرو احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و ادعا شده که قادر است تجربه تصویربرداری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. 

realme 12 pro 1.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی ۱۲ پرو از بزرگنمایی دیجیتالی ۲۰ برابری بهره خواهد برد که احتمالا می‌تواند زوم تله‌فوتو ۲ برابری نیز را به ارمغان بیاورد. برای مقایسه، ریلمی ۱۲ پرو پلاس از زوم دیجیتالی ۱۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید