خانهاخبار
نسل جدید کنسول دستی ایسوس امسال معرفی می‌شود

نسل جدید کنسول دستی ایسوس امسال معرفی می‌شود

مقام ارشد برند ایسوس به تازگی تایید کرده که نسل جدید کنسول دستی ROG Ally در طی سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.

۷ بهمن ۱۴۰۲

در ماه می سال گذشته میلادی، ایسوس از اولین کنسول دستی خود موسوم به ROG Ally رونمایی کرد. در حال حاضر، رقابت در بازار کنسول‌های دستی بسیار داغ است و به همراه دستگاه ایسوس محصولاتی مختلفی مانند استیم دک، لنوو لیجن گو، نینتندو سوئیچ و MSI Claw در این بازار به فروش می‌رسند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک مقام ارشد برند ایسوس به تازگی تایید کرده که نسل جدید کنسول دستی ROG Ally در طی سال جاری میلادی معرفی می‌شود. 

ROG 1.jpeg

در حاشیه رونمایی از لپتاپ ZenBook 14 OLED برای بازار هند، آرنولد سو که سمت معاونت اجرایی برند ایسوس را برعهده دارد ادعا کرده که جانشین کنسول دستی ROG Ally در سال ۲۰۲۴ میلادی از راه می‌رسد.

این مقام رسمی در مصاحبه‌ای که با وبسایت Techlusive داشته ضمن تایید عرضه نسل جدید ROG Ally تایید کرده که ایسوس از ویژگی‌های جدید ویندوز برای کنسول دستی جدید خود استفاده خواهد کرد و در عین حال توجه ویژه‌ای به قابلیت گیمینگ آن خواهد داشت. 

در ادامه این مصاحبه، آقای سو اعلام کرد که تا به امروز حدود ۷۰ هزار الی ۸۰ هزار واحد از کنسول دستی ROG Ally‌ به فروش رفته است. این آمار در حالی که به دست آمده که از عرضه کنسول ROG Ally حتی یک سال نیز نمی‌گذرد. همچنین ظاهرا کنسول ایسوس فروش خوبی را در بازار هند تجربه کرده است. 

ROG.jpg

معاون اجرایی ایسوس اذعان داشت که در مقایسه با کامپیوترهای گیمینگ، عموم کاربران توجه بیشتری به لپتاپ‌های مخصوص بازی در بازارهای هند و جهانی داشته‌اند. البته نباید فراموش کنیم که گیمرهای حرفه‌ای همچنان کامپیوترهای مخصوص بازی را به عنوان انتخاب اول خود برمی‌گزینند. ایسوس از سال جاری میلادی نیز فرآیند توسعه کامپیوترهای مخصوص بازی را در کشور هند آغاز می‌کند. 

برای یادآوری، کنسول ROG Ally‌ به نمایشگر ۷ اینچی فول اچ‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۵۰۰ نیتی مجهز است. قلب تپنده این دستگاه تراشه Ryzen Z1 Extreme است که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز کنسول توسط باتری ۴۰ وات‌ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید