خانهاخبار
رندرهای پیکسل ۹ یک بهبود غیرمنتظره آن را نشان می‌دهند

رندرهای پیکسل ۹ یک بهبود غیرمنتظره آن را نشان می‌دهند

پیکسل ۹ احتمالا به اولین مدل استاندارد تاریخ سری پیکسل بدل خواهد شد که با دوربین سه‌گانه همراه می‌شود.

۵ بهمن ۱۴۰۲

روز گذشته، افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks نخستین رندرهای پرچمدار پرمیوم گوگل موسوم به پیکسل ۹ پرو را به اشتراک گذاشت. حالا اما امروز این افشاگر رندرهای نسخه استاندارد آن یعنی پیکسل ۹ را منتشر کرده که جزئیات جدیدی از این گوشی را تایید می‌کنند.

pixel 9 1.jfif

رندرهای سری پیکسل ۹ در حالی منتشر شده که هنوز تا رونمایی از سری پرچمدار جدید گوگل ۹ ماه زمان باقی مانده است. به مانند نسخه پرو، پیکسل ۹ نیز از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و همچنین ماژول دوربین کپسولی‌شکل برخوردار می‌شود که طراحی آن یادآور ماژول گوشی تاشو پیکسل فولد است. 

pixel 9 2.jfif

ابعاد پیکسل ۹ برابر با ۱۵۲٫۸ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر گزارش شده است. در مقایسه با پیکسل ۸، پرچمدار موردانتظار گوگل اندکی طویل‌تر و عریض‌تر خواهد بود. نمایشگر دستگاه نیز کاهش جزئی خواهد داشت و به ۶٫۱ اینچ خواهد رسید. 

همانطور که در این رندرها مشخص است، بزرگ‌ترین بهبود پیکسل ۹ به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود. رندرهای پیکسل ۹ نشان می‌دهند که این گوشی با دوربین سه‌گانه همراه خواهد شد که یکی از سنسورهای آن احتمالا از نوع پریسکوپی خواهد بود. 

pixel 9 3.jfif

در صورت صحت این موضوع، پیکسل ۹ به اولین مدل استاندارد تاریخ سری پیکسل بدل خواهد شد که به سه دوربین مجهز می‌شود. برای مقایسه، پیکسل ۸ تنها به دوربین اصلی و لنز فوق عریض مجهز است که عملکرد بسیار خوبی در تست‌های فنی داشته‌اند. حالا با تجهیز پیکسل ۹ به سه دوربین، انتظار می‌رود که پرچمدار گوگل عملکرد بهتری در تصویربرداری داشته باشد. دیگر ویژگی جدید پیکسل ۹ سنسور سنجش دمای آن خواهد بود که تصور می‌شد تنها در نسخه پرو سری به کار رود.

pixel 9 4.jfif

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو احتمالا از تراشه تنسور G4‌ بهره خواهد برد که براساس شایعات قبلی، برپایه فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ توسعه داده خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید