خانهاخبار
تصویر قاب پیکسل ۹ پرو یکی از جزئيات طراحی آن را تایید می‌کند

تصویر قاب پیکسل ۹ پرو یکی از جزئيات طراحی آن را تایید می‌کند

پرچمدار موردانتظار گوگل به ماژول دوربین کپسولی‌شکل مجهز خواهد شد که در آن سه دوربین قرار می‌گیرند.

۵ بهمن ۱۴۰۲

انتظار می‌رود گوگل در ماه اکتبر سال جاری میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری پیکسل ۹ رونمایی کند. با موفقیت قابل توجه سری پیکسل ۸ در بازار، گوگل در نظر دارد که سری پیکسل ۹ نیز فروش خوبی را تجربه کند. 

روز گذشته، تصاویری رندری از نسخه پرو سری یعنی پیکسل ۹ پرو فاش شد که حاوی طراحی پنل جلویی و پشتی آن هستند. رندرهای پرچمدار گوگل نشان می‌دهد که این گوشی از لبه‌های تخت در پنل پشتی بهره خواهد برد و نوار دوربین نیز با طراحی کپسولی‌شکل همراه می‌شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از قاب محافظ پیکسل ۹ پرو در دسترس قرار گرفته که طراحی جدید ماژول دوربین آن را تایید می‌کند. 

Pixel 9.jpg

تصاویر قاب پرچمدار گوگل توسط یک منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده که ادعا می‌کند طراحی موجود در تصاویر ظاهر نهایی و رسمی پیکسل ۹ پرو خواهد بود. تصاویر قاب پیکسل ۹ پرو نشان می‌دهد که این پرچمدار از نوار دوربین کپسولی‌شکل بهره خواهد برد که در آن سه دوربین قرار گرفته است. 

Pixel 9 1.jpg

جدا از دوربین سه‌گانه، ماژول پیکسل ۹ پرو میزبان فلاش LED و سنسور تشخیص دما است. در این رندرها همچنین لبه‌های تخت پنل پشتی و جلویی به تصویر کشیده شده که انتظار می‌رود ظاهر جذابی را برای گوشی به ارمغان بیاورند. 

محفظه سیم‌کارت پیکسل ۹ پرو ظاهرا به بخش بالایی آن منتقل شده و کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. 

pixel 9 3.jpg

گزارش شده که پیکسل ۹ پرو از ابعاد ۱۶۲٫۷ در ۷۶٫۶ در ۸٫۵ میلی‌متر بهره خواهد برد و به نمایشگر ۶٫۵ اینچی مجهز می‌شود. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه تنسور G4 خواهد بود که هسته‌های پردازشی آن احتمالا مشابه اگزینوس ۲۴۰۰ است. از سوی دیگر، شایعات اذعان داشته‌اند که پیکسل ۱۰ نیز از تراشه تنسور G5 بهره خواهد برد که احتمالا توسط TSMC توسعه داده خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید