خانهاخبار
تصویری از گوگل پیکسل ۸ پرو در رنگ سبز فاش شد

تصویری از گوگل پیکسل ۸ پرو در رنگ سبز فاش شد

در امروز شاهد افشای تصویر مربوط به رنگ جدید پرچمدار اصلی گوگل در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X بودیم.

۴ بهمن ۱۴۰۲

شرکت گوگل از فردا شب گوشی پرچمدار اصلی خود یا همان پیکسل ۸ پرو را در رنگ جدیدی روانه بازار خواهد کرد و اکنون نیز شاهد افشای تصویر این گوشی در رنگ سبز توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم. عکس نسخه سبز-رنگ پیکسل ۸ پرو توسط «اون بلس» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X قرار گرفته است.

pixel 1.jpg

آخرین گوشی گوگل که در رنگ سبز روانه بازار شد؛ پیکسل 6a بود که در ماه جولای ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار گرفت. پیکسل ۸ پرو که پیش‌تر در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی قابل تهیه بود؛ اکنون ظاهر جدیدی پیدا کرده که خبر خوبی برای طرفداران رنگ سبز محسوب می‌شود. این نسخه از پیکسل ۸ پرو همچنین به صورت پیش فرض دارای یک تم سبز-رنگ خواهد بود.

از نظر مشخصات سخت افزاری، این نسخه از پیکسل ۸ پرو تفاوتی با سایر رنگ‌ها ندارد و همچنان شاهد استفاده از چیپست انحصاری گوگل تنسور G3، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۱۴ خام به همراه هفت سال پشتیبانی نرم افزاری هستیم. پیکسل ۸ پرو که در ماه اکتبر ۲۰۲۳ روانه بازار شد؛ توانست تا با واکنش‌های مثبت خبرنگاران و تولید کنندگان محتوا در زمینه تکنولوژی روبرو شود.

pixel 2.jpg

درباره رنگ جدید پرچمدار گوگل چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران گوشی‌های پیکسل هستید یا پرچمداران سایر برند‌ها را به گوشی‌های گوگل ترجیح می‌دهید؟   



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید