خانهاخبار
عملکرد حیرت‌آور گلکسی اس 24 اولترا در آزمایش‌های مقاومتی

عملکرد حیرت‌آور گلکسی اس 24 اولترا در آزمایش‌های مقاومتی

پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا اخیرا تحت تست‌های مقاومتی قرار گرفته است که در این تست‌ها، تمرکز بر روی دوام و انعطاف‌پذیری گوشی در برابر افتادن و خراش است. مقاومت گوشی در برابر حوادث مختلف، یکی از عوامل حیاتی در استفاده روزمره از گوشی است که توجه به این نکته در هنگام خرید گوشی، یکی از مهم‌ترین فاکتورهاست.

۴ بهمن ۱۴۰۲

گلکسی اس ۲۴ الترا به دلیل استفاده از نوآوری جدید شرکت Corning یعنی گوریلا گلس آرمور که مقاومت زیادی در برابر ضربه از خود نشان داده، به خود می‌بالد. نتایج بدست آمده از آزمایشگاه Corning نشان می‌دهد که شیشه آرمور این شرکت در مقایسه با گلس‌های معمول موجود در بازار مقاومت بسیار بیشتری از خود نشان می‌دهند. برای شبیه سازی کارکردهای روزمره از گوشی، آزمایشگاه کورنینگ به بخش جدیدی مجهز شده که در آن دستگاه بطور خودکار در معرض خط و خش‌های مختلف قرار می‌گیرد. نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد مقاومت شیشه آرمور این شرکت چهار برابر بیشتر از کاورهای گلس آلومینوسیلیکات است.

Untitled-22.jpg

فریم تیتانیومی نیز مقاومت و عملکرد قابل توجهی در تست‌های خراش نشان داد. سقوط از ارتفاع باعث ایجاد ترک‌هایی بر روی آن شد اما اختلالی در کارکرد نمایشگر ایجاد نکرد. نکته قابل توجه در نتایج این تست‌ها، نشان می‌دهد که چون لبه‌های نمایشگر خمیده نیستند، در تست‌های سقوط دچار ترک‌خوردگی شدید نمی‌شوند. پس نمایشگر تخت، محافظت بهتری در برابر افتادن ایجاد می‌کند.

در ادامه تست‌ها، پنل پشتی گلکسی اس 24 اولترا نیز مقاومت مثال‌زدنی از خود نشان داد، به‌طوری که هیچ گونه خراش یا شکستگی پنل پشتی در تست‌های سقوط و ضربه یافت نشد و لنز‌های دوربین نیز سالم ماندند.

به‌طور کلی می‌توان گفت که مقاومت گلکسی اس 24 اولترا در بخش پشتی، عملکرد بهتری از قسمت جلوی دستگاه دارد. براساس همین تست‌ها می‌توان گفت که گلکسی اس 24 اولترا، می‌تواند در استفاده‌های روزمره شما به خوبی از خودش محافظت کند تا شما کمتر مجبور به پرداخت هزینه‌های تعمیر گوشی شوید. مقاومت نسبتا خوب در برابر حوادث تصادفی، یکی از عواملی است که می‌تواند باعث شود تا شما تجربه استفاده خوبی از این پرچمدار داشته باشید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید