خانهاخبار
تبلت موردانتظار شیائومی احتمالا تا یک ماه دیگر معرفی می‌شود

تبلت موردانتظار شیائومی احتمالا تا یک ماه دیگر معرفی می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده تبلت بعدی شیائومی که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز است در اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

۴ بهمن ۱۴۰۲

چندی پیش، یک تبلت متعلق به برند شیائومی با شناسه مدل 24018RPACC در گواهی چینی 3C لیست شد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این تبلت به سری شیائومی پد ۶ تعلق دارد و یا جزوی از خانواده شیائومی پد ۷ خواهد بود. 

گواهی 3C تنها تایید کرد که این تبلت موردانتظار از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. حالا به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده جزئیات مربوط به سخت‌افزار و زمان رونمایی از تبلت شیائومی را فاش کرده است. 

pad 6 pro.jpg

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به افشای برخی از جزئیات پیرامون یک تبلت پرداخته که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز است. در حالی که این افشاگر در گزارش خود هیچ اشاره‌ای به نام این تبلت نکرده است، کاربران در بخش کامنت‌های این پست ادعا کرده‌اند که دستگاه مذکور همان تبلت شیائومی با شناسه مدل 24018RPACC خواهد بود.

جدا از قرارگیری در گواهی 3C با شارژ ۱۲۰ واتی، تبلت شیائومی موفق شده گواهی HDR Vivid را نیز کسب کند که نشان می‌دهد این تبلت تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران می‌دهد.

DCS.jpg

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS تایید کرده که این تبلت از ارتباط یکپارچه‌ای با دیگر محصولات این شرکت خواهد داشت. در واقع، به نظر می‌رسد این افشاگر به طور غیر مستقیم به سیستم عامل HyperOS شیائومی اشاره کرده است. 

شایان ذکر است افشاگر DCS اعلام کرده که این تبلت در انتهای ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در انتهای این گزارش، افشاگر چینی تایید کرده که باید منتظر تبلت‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و نمایشگر اولد باشیم. به نظر می‌رسد این تبلت‌ها جزوی از سری شیائومی پد ۷ خواهند بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید