خانهاخبار
پیکسل ۹ پرو را در اولین تصاویر رندری آن تماشا کنید

پیکسل ۹ پرو را در اولین تصاویر رندری آن تماشا کنید

به تازگی چندین رندر از پرچمدار پرمیوم نسل بعدی گوگل منتشر شده که طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند.

۴ بهمن ۱۴۰۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز اولین تصاویر رندری پرچمدار موردانتظار گوگل یعنی پیکسل ۹ پرو در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی این گوشی را از همه زوایا نشان می‌دهند. این رندرها توسط افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks به اشتراک گذاشته شده‌اند. 

pixel 9 pro.jpg

انتشار رندرهای پیکسل ۹ پرو در نوع خود قابل توجه است چرا که تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار گوگل هنوز ۹ ماه زمان باقی مانده و انتظار داریم تا آن زمان، گزارش‌ها و تصاویر بیشتری از پرچمدارهای گوگل در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

pixel 9 pro 1.jpg

همانطور که در این تصاویر مشخص است، پیکسل ۹ پرو با تغییرات طراحی مهمی در مقایسه با نسخه‌های پرو قبلی همراه خواهد شد. در این راستا، پرچمدار جدید گوگل از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلویی بهره خواهد برد که نظیر آن‌ها را قبلا در گوشی‌های پرچمداری مانند سری آیفون ۱۵ و سری گلکسی اس ۲۴ دیده‌ایم. 

نوار دوربین پیکسل ۹ پرو نیز از طراحی جدیدی برخوردار خواهد شد که شامل ساختار جمع‌وجورتر آن می‌شود. به مانند نسل قبلی، سنسور دماسنج نیز در پیکسل ۹ پرو به کار خواهد رفت.

pixel 9 pro 3.jpg

در این گزارش موضوعی عجیب وجود دارد که به ابعاد گوشی پیکسل ۹ پرو مربوط است. در این راستا، افشاگر OnLeaks ادعا کرده که پرچمدار گوگل از ابعاد ۱۶۲٫۷ در ۷۶٫۶ در ۸٫۵ میلی‌متر و نمایشگر ۶٫۵ اینچی بهره خواهد برد. برای مقایسه، ابعاد پیکسل ۸ پرو برابر با ۱۶۲٫۷ در ۷۶٫۵ در ۸٫۸ میلی‌متر است و نمایشگر این گوشی از پنل ۶٫۷ اینچی برخوردار شده است. 

به عبارت دیگر، OnLeaks اعلام کرده که ابعاد پیکسل ۹ پرو مشابه نسل قبلی خواهد بود در حالی که نمایشگر آن به طرز قابل توجهی کوچک‌تر خواهد شد. این موضوع بسیار عجیب به نظر می‌رسد و امکان دارد که این بخش از گزارش OnLeaks نادرست باشد. 

pixel 9 pro 2.jpg

وبسایت MySmartPrice ادعا کرده که دوربین اصلی پیکسل ۹ پرو از سنسور بزرگی بهره خواهد برد که احتمالا از قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر پشتیبانی خواهد کرد. در صورت تجهیز این گوشی به سنسور بزرگ‌تر، پیکسل ۹ پرو به یکی از محصولات قدرتمند بازار از نظر عکاسی بدل خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید