خانهاخبار
بروزرسانی HyperOS برای این گوشی‌ها با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود

بروزرسانی HyperOS برای این گوشی‌ها با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود

علی‌رغم انتظارها، شیائومی ظاهرا برای برخی از گوشی‌های خود بروزرسانی HyperOS را با اندروید ۱۳ همراه کرده است.

۴ بهمن ۱۴۰۲

در طی چندین ماه گذشته، شیائومی بروزرسانی HyperOS را برای تعداد زیادی از محصولات سازگار خود عرضه کرده است. علاوه بر مدل‌های چینی، بروزرسانی جدید شیائومی برای برخی از نسخه‌های جهانی محصولات این برند نیز در دسترس قرار گرفته است.

تا به امروز، بروزرسانی HyperOS برای گوشی‌ها و تبلت‌های جدید شیائومی عرضه شده است ولی حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چین در حال آزمایش این بروزرسانی برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز است. 

hyperos.jpeg

زمانی که شیائومی از HyperOS رونمایی کرد، انتظار می‌رفت که این برند نحوه پشتیانی نرم‌افزاری از محصولات خود را به طور کلی تغییر دهد ولی ظاهرا متاسفانه شیائومی همچنان به روش‌های قدیمی خود پایبند است و در نظر دارد که HyperOS را با نسخه‌های مختلف اندروید همراه کند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی بیلد بروزرسانی HyperOS برای سه گوشی قدیمی شیائومی به نام‌های ردمی K40، شیائومی 12X و ردمی نوت ۱۲ پرو 4G در سرورهای این شرکت قرار گرفته است. 

در حالی که انتظار می‌رفت بیلد HyperOS برای گوشی‌های مذکور بر پایه اندروید ۱۴ باشد، بروزرسانی آن‌ها مبتنی بر نسخه اندروید ۱۳ است. در واقع، این محصولات علی‌رغم دریافت بروزرسانی HyperOS جدیدترین نسخه سیستم عامل اندورید را از دست می‌دهند. اندروید ۱۴ سومین بروزرسانی این گوشی‌ها محسوب می‌شود.

Xiaomi12X.jpg

شیائومی 12X

البته شایان ذکر است که شیائومی در زمان معرفی ردمی K40، شیائومی 12X و ردمی نوت ۱۲ پرو  4G هیچ تضمینی برای عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ نداده بود ولی با توجه به این که دیگر رقبای این برند پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات خود را به طرز قابل توجهی ارتقا داده‌اند، انتظار داشتیم شیائومی نیز پشتیبانی طولانی‌تری از گوشی‌های خود داشته باشد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید