خانهاخبار
نگاهی به جعبه بسیار بزرگ ویژن پرو!

نگاهی به جعبه بسیار بزرگ ویژن پرو!

جعبه ویژن پرو حتی از جعبه مک استودیو هم بزرگتر خواهد بود که البته با توجه به محتویات جعبه آن، چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

۴ بهمن ۱۴۰۲

بر اساس گزارش مک رومرز، هدست ویژن پرو اپل در جعبه‌ای بسیار بزرگ عرضه می‌شود که از زبان طراحی متمایز این شرکت استفاده می‌کند.

این بسته‌بندی که توسط مک رومرز در یک فیلم آموزشی متعلق به کارمندان اپل دیده شده، منعکس کننده طراحی استفاده شده در بسیاری از دستگاه‌های دیگر آن است که در جعبه‌هایی قرار می گیرند که از بالا باز می شوند. کسانی که امیدوار به طراحی بسته‌بندی جدید و هیجا‌ن‌انگیز برای این دسته محصول جدید هستند، ناامید خواهند شد. بالای جعبه مکعبی نمای جلویی از هدست ویژن پرو را نشان می‌دهد، در حالی که هر یک از اضلاع طولانی‌تر به سادگی با متن خاکستری «ویژن پرو» اپل مزین شده است.

Apple-Vision-Pro-Box-and-Ref-Feature-2.jpg

رندر جعبه اپل ویژن پرو بر اساس محتویات جعبه اعلام شده

در حالی که این طراحی به خودی خود ممکن است نسبتا غیرقابل توجه باشد، اندازه جعبه بسیار زیاد است و اگر مشتری آن را روی پاهایش بگذارد، تمام آن فضا را اشغال می‌کند. این به این دلیل است که نسل اول هدست اپل شامل یک بند کشباف انفرادی، یک بند حلقه دوگانه، یک عایق نور، دو بالشتک Light Seal، یک پوشش، یک بسته باتری خارجی، یک کابل شارژ USB-C، یک آداپتور برق، یک پارچه پولیش و خود دستگاه ویژن پرو است. از طرفی خود هدست اپل هم نیاز به یک هولدر بسیار بزرگ دارد. لازم به ذکر است که تا به حال اندازه و طراحی جعبه مشخص نشده و اپل در این مورد اطلاعاتی را اعلام نکرده است.

مشتریانی که ویژن پرو را در فروشگاه خریداری می‌کنند، قرار است قطعات با اندازه‌های مختلف دستگاه خود را با خود هدست توسط کارمندان اپل استور بسته‌بندی کنند. این دستگاه از طول در جعبه مستطیلی چیده شده است و از قبل به بند کشباف انفرادی متصل می‌شود. با وجود اینکه جعبه ویژن پرو بسیار بزرگتر از دستگاه‌هایی مانند مک استودیو است که دارای دسته پارچه‌ای در قسمت بالایی هستند تا به حمل و نقل آن کمک کند، در بالای جعبه ویژن پرو دستگیره‌ای وجود ندارد که خود این موضوع بسیار جای سوال دارد.

هدست ویژن پرو قرار است در روز جمعه دوم فوریه (۱۳ بهمن ماه) عرضه شود. مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، دیروز گفته که ویژن پرو مانند آیفون نسل اول، با یک کیسه خرید یادبود برای کسانی که دستگاه را از فروشگاه خریداری یا تحویل می گیرند، همراه خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید