خانهاخبار
بلندپروازی لنوو: موتورولا طی ۳ سال به سومین برند برتر بازار بدل خواهد شد

بلندپروازی لنوو: موتورولا طی ۳ سال به سومین برند برتر بازار بدل خواهد شد

مقام ارشد لنوو به تازگی ادعا کرده که برند موتورولا با عرضه محصولاتی جدید به سومین برند برتر بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد.

۳ بهمن ۱۴۰۲

موتورولا که زمانی که یکی از برندهای تاثیرگذار و مطرح بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رفت، در طی چندین سال گذشته دوران پر فراز و نشیبی را گذارنده و حضور چندان فعالی در بازار موبایل نداشته است. همانطو که می‌دانیم، گوگل در سال ۲۰۱۴ میلادی برند موتورولا را به غول فناوری چینی یعنی لنوو فروخت. 

حالا اما به نظر می‌رسد لنوو برنامه‌ای ویژه برای موتورولا تدارک دیده و قصد دارد که در طی سه سال این برند را به سومین برند برتر بازار گوشی‌های هوشمند بدل کند. 

motorola 1.jpg

مسئول ارشد بخش بازارهای بین‌المللی لنوو،‌ متیو زیلینسکی (Matthew Zielinski)، در ادعایی بلندپروازانه اعلام کرده که موتورولا تنها در طی سه سال می‌تواند به سومین برند بزرگ و پرفروش بازار موبایل بدل شود. 

در حال حاضر، بازار گوشی‌های هوشمند در اختیار اپل و سامسونگ قرار دارد به طوری که سهم این دو برند از بازار برابر با ۴۰ درصد گزارش شده است. از سوی دیگر، موتورولا و لنوو در سه‌ماهه آخر سال گذشته میلادی سهمی برابر با ۴ درصد را به خود اختصاص داده‌اند. 

ظاهرا لنوو در نظر دارد با ورود به بازار گوشی‌های پرمیوم و بالارده که سامسونگ و اپل بازیگران اصلی آن هستند، سهم موتورولا از بازار را افزایش دهد. یک بخش مهم از برنامه لنوو به عرضه گوشی‌های سری ریزر موتورولا مربوط می‌شوند که محصولاتی بالارده به شمار می‌روند. آقای زیلینسکی باور دارد که گوشی‌های تاشو سری ریزر کلید ورود موتورولا به بازار گوشی‌های پرمیوم هستند. 

moto razr.jpg

علاوه بر عرضه محصولات جدید، موتورولا برنامه دارد که مراکز تولید گوشی خود را در هند گسترش دهد تا رشد این برند با سرعت بیشتری انجام شود. در واقع، لنوو ادعا کرده که هند نقش کلیدی در برنامه رشد برند موتورولا دارد. هند نه تنها یکی از بازارهای مهم جهان محسوب می‌شود بلکه پتانسیل خوبی برای احداث خط تولید محصولات مختلف دارد. برای مثال، اپل نیز اخیرا میزان تولید آیفون در هند را افزایش داده است.

آقای زیلینسکی اعلام کرده که مذاکراتی بین دولت هند و شرکت لنوو در حال انجام است تا با گسترش خط تولید محصولات این برند در هند، شغل‌های بیشتری برای مردم ایجاد شود. مقام ارشد موتورولا ضمن تاکید بر نقش اصلی بازار هند اذعان داشته که کاربران هندی استقبال خوبی از محصولات برند موتورولا داشته‌اند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید