خانهاخبار
سامسونگ از پاوربانکی با ظرفیت ۲۰٫۰۰۰ میلی آمپر رونمایی کرد!

سامسونگ از پاوربانکی با ظرفیت ۲۰٫۰۰۰ میلی آمپر رونمایی کرد!

شرکت سامسونگ به تازگی پاوربانک جدیدی را برای سری گلکسی اس ۲۴ معرفی کرده که ظرفیت بالاتری نسبت به پاوربانک‌های پیشین این شرکت دارد.

۳ بهمن ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ به تازگی از پاوربانک جدیدی برای سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرده که ظرفیتی معادل با ۲۰٫۰۰۰ میلی آمپر دارد. این پاوربانک که توانایی شارژ سریع دستگاه‌ها با سرعت ۴۵ وات را دارد؛ از امروز روانه بازار می‌شود.

sam 2.jpg

این پاوربانک در رنگ بژ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و قیمت آن در بازار انگلستان نیز معادل با ۶۰ پوند خواهد بود. پاوربانک ۲۰٫۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ دارای سه پورت USB-C است و یک کابل USB-C نیز درون جعبه آن قرار گرفته است. در حال حاضر، مشخص نیست که سرعت شارژ این محصول در حین اتصال به چندین دستگاه چقدر خواهد بود.

sam 3.jpg

سامسونگ پیش‌تر نیز یک پاوربانک ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را برای محصولات خود ارائه می‌داد؛ اما به نظر رسیده که این قابلیت در پاوربانک جدید این شرکت وجود ندارد. سامسونگ در رویداد آنپکد اخیر خود، اشارات فراوانی به اهمیت محیط زیست برای این شرکت و گسترش استفاده از مواد اولیه بازیافتی داشت و در بدنه این پاوربانک ۲۰٫۰۰۰ میلی آمپری نیز شاهد استفاده از تقریبا ۲۰ درصد مواد بازیافتی هستیم.

sam 1.jpg

درباره پاوربانک جدید شرکت سامسونگ و طراحی آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این پاوربانک ارزش خرید خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید