خانهاخبار
جزئيات فنی بیشتری از ردمی K70 اولترا فاش شد

جزئيات فنی بیشتری از ردمی K70 اولترا فاش شد

پرچمدار ردمی ظاهرا به سریع‌ترین حافظه رم بازار مجهز می‌شود و از نمایشگری باکیفیت و تراشه‌ای قدرتمند بهره خواهد برد. 

۳ بهمن ۱۴۰۲

ردمی که یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود ظاهرا در حال توسعه یک گوشی جدید موسوم به ردمی K70 اولترا است که روانه بازار چین می‌شود. در اواخر سال گذشته میلادی، افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station بخشی از مشخصات فنی این گوشی را در اختیار کاربران قرار داد. 

حالا اما به تازگی نیز این افشاگر برجسته با گزارشی دیگر بازگشته که حاوی جزئیات فنی بیشتری از پرچمدار جدید برند ردمی است. 

Redmi K70 Ultra.jpg

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، افشاگر DSC در پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به افشای مشخصات فنی یک گوشی پرداخته در حالی که به نام آن اشاره‌ای نکرده است. با این وجود، رسانه‌های چینی و کاربران در بخش کامنت‌های این پست ادعا کرده‌اند که گوشی مدنظر این افشاگر همان ردمی K70 اولترا است. 

طبق آنچه افشاگر DCS اعلام کرده است، ردمی K70 اولترا از پنل اولد LTPO با حاشیه‌های فوق نازک بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر است به نرخ روشنایی ۵۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

redmi k70 pro 1.jpg

قلب تپنده دستگاه تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ خواهد بود که قبلا نیز در گزارش‌های مختلف به آن اشاره شده بود. به علاوه، ردمی K70 اولترا به حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5T مجهز خواهد شد که جدیدترین نسل حافظه رم محسوب می‌شود. در حال حاضر، تنها گوشی‌های ویوو X100 و ویوو X100 پرو با حافظه رم LPDDR5T روانه بازار شده‌اند ولی حجم آن‌ها تنها به ۱۶ گیگابایت محدود شده است. در این راستا، ردمی K70 اولترا به اولین گوشی بازار با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5T بازار بدل خواهد شد.

افشاگر DCS در انتهای گزارش خود اذعان داشته که ردمی K70 با حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 به فروش خواهد رسید. طبق شایعات دیگر، پرچمدار ردمی از گواهی ضد آب و گردوغبار IP68 بهره خواهد برد و از فریم آلومینیومی برخوردار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید