خانهاخبار
گلکسی رینگ محصولی بسیار سبک خواهد بود

گلکسی رینگ محصولی بسیار سبک خواهد بود

تحلیلگری اذعان داشته که پوشیدنی موردانتظار سامسونگ در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود و بسیار سبک‌وزن خواهد بود.

۳ بهمن ۱۴۰۲

سامسونگ در انتهای رویداد آنپکد رسما خبر از عرضه یکی از محصولات پوشیدنی موردانتظار خود یعنی گلکسی رینگ داد. در حالی که غول فناوری کره تنها به طور جزئی از حلقه هوشمند خود رونمایی کرد، یک تحلیلگر اطلاعات جدیدی از این محصول را در اختیار کاربران قرار داده است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تحلیلگری به نام Avi Greengart‌ به یکی از نمونه‌های اولیه گلکسی رینگ دست پیدا کرده و بخشی از جزئیات مربوط به آن را به اشتراک گذاشته است. 

galaxy ring.jpg

طبق آنچه این تحلیلگر ادعا کرده است، گلکسی رینگ محصولی بسیار سبک‌وزن خواهد بود و در سه نسخه با جنس مختلف عرضه خواهد شد. به علاوه، این حلقه هوشمند در اندازه‌های متفاوت تا اندازه ۱۳ (قطر ۲۲٫۲ میلی‌متر) به فروش خواهد رسید. 

تیزر رسمی سامسونگ تایید کرده که گلکسی رینگ از پین‌های اختصاصی برای شارژ استفاده خواهد کرد و به سنسورهای پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و پایشگر خواب مجهز خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی رینگ احتمالا همراه با نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید