خانهاخبار
اپل تاکنون ۱۸۰ هزار ویژن پرو فروخته است

اپل تاکنون ۱۸۰ هزار ویژن پرو فروخته است

در حالی که آمار فروش ویژن پرو نسبت به زمان شروع پیش‌سفارش‌ها خوب به نظر می‌رسد، اما یک نکته مهم وجود دارد که داستان را کاملا متفاوت می‌کند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل، این شرکت در اولین آخر هفته پیش فروش خود بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار هدست ویژن پرو فروخته است.

Apple-Vision-Pro-Dual-Loop-Band-Orange-Feature-2.jpg

کو امروز در یک پست جدید گفته که هدست اپل خیلی زود پس از باز شدن فرآیند پیش ‌سفارش به اتمام رسیده و زمان ارسال برای همه مدل‌ها به ۵ تا ۷ هفته تغییر یافته است. در حالی که زمان فروش فوری و طولانی شدن زمان ارسال در نگاه اول مثبت به نظر می‌رسد، کو هشدار داده که تاریخ ارسال، ۴۸ ساعت پس از باز شدن پیش سفارش‌ها همچنان بدون تغییر باقی مانده بوده و این نشان می‌دهد که ممکن است پس از سفارش علاقه‌مندان اصلی، تقاضا به سرعت کاهش یافته است.

برای مقایسه باید گفت که مدل‌های جدید آی‌فون به‌طور مشابه به سرعت پس از باز شدن پیش ‌سفارش‌ها به فروش می‌رسند، اما مشتریان به طور معمول در روزهای بعد شاهد افزایش مداوم تاریخ‌های ارسال هستند که نشان‌دهنده تقاضای مداوم است. کو معتقد است که ارسال ۵۰۰ هزار دستگاه ویژن پرو در سال جاری «نباید چالش برانگیز» باشد، اما تقاضا یک سوال کلیدی است زیرا ویژن پرو هنوز یک محصول بسیار خاص محسوب می‌شود».



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید