خانهاخبار
گلکسی فیت ۳ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

گلکسی فیت ۳ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

نسل جدید دستبند هوشمند سامسونگ امروز در گواهی SIRIM مالزی ثبت شد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۳ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ ظاهرا در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک دستبند هوشمند جدید موسوم به گلکسی فیت ۳ است. حالا به تازگی این پوشیدنی موردانتظار در یک گواهی ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

براساس جدیدترین گزارش، دستبند هوشمند گلکسی فیت ۳ به تازگی در گواهی SIRIM کشور مالزی لیست شده است. محصول جدید سامسونگ با شناسه مدل SM-R390 در این گواهی ثبت شده است. متاسفانه در گواهی SIRIM هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ نشده ولی این گواهی به طور غیر مستقیم تایید می‌کند که دستبند سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد.

Fit 3.jpg

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، گلکسی فیت ۳ همراه با گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 در گواهی بلوتوث SIG ثبت شد. گلکسی XCover 7 چندی پیش به طور رسمی معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه گلکسی فیت ۳ باشیم.

تا به امروز، دستبند سامسونگ در گواهی‌های مختلفی مانند BIS، FCC و TUV Rheinland لیست شده است. اخیرا گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که گلکسی فیت ۳ تنها با یک بار شارژ قادر خواهد بود که تا ۲۱ روز کاربر را همراهی کند. برای مقایسه، گلکسی فیت ۲ تنها از عمر باتری ۷ روزه بهره می‌برد.

galaxy Fit 3.jpg

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی فیت ۳ از قابلیت‌های سلامتی مختلفی مانند پایشگر ضربان قلب، سنسور فشار خون و پایشگر خواب برخوردار خواهد شد. همچنین این دستبند به نمایشگر بزرگ ۱٫۱ اینچی مجهز خواهد شد، ظاهر مدرن‌تری خواهد داشت و از سیستم عامل WearOS بهره خواهد برد. 

البته همه این بهبودها ظاهرا باعث افزایش قیمت دستبند خواهد شد چرا که شایعه شده گلکسی فیت ۳ با قیمت ۷۷ دلاری به فروش می‌رسد که در مقایسه با قیمت ۳۳ دلاری نسل قبلی افزایش زیادی خواهد داشت. از دیگر مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ می‌توان به باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۵ واتی و مقاومت در برابر فشار ۵ اتمسفری‌ آب اشاره کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید