خانهاخبار
مشخصات فنی سری پرچمدار تمام عیار هواوی لو رفت

مشخصات فنی سری پرچمدار تمام عیار هواوی لو رفت

نسل جدید سری پرچمدار هواوی که با نام هواوی P70 همراه می‌شود از مشخصات فنی قابل توجهی بهره خواهد برد. 

۱ بهمن ۱۴۰۲

به دنبال فروش چشمگیر سری هواوی P60، غول فناوری چین حالا در حال توسعه سری P70 است تا موفقیت‌های خود را تکرار کند. در این رابطه، به نظر می‌رسد هواوی درنظر دارد که سری پرچمدار خود را با مشخصات فنی قدرتمندی همراه کند تا توجه کاربران را به سوی گوشی‌های خود جلب کند.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station به تازگی ادعا کرده که سری هواوی P70 به نمایشگر باکیفیت، سیستم دوربین پیشرفته و باتری حجیم مجهز خواهد شد. 

p70 1.jpg

طبق گزارش این افشاگر، سری هواوی P70 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر ظاهرا از چهار طرف خمیده خواهد بود و از حاشیه‌های فوق نازک نیز برخوردار خواهد شد.

چندی پیش گزارشی ادعا کرد که سری پرچمدار هواوی P70 از پنل‌های اولد ساخته‌شده توسط برندهای چینی شامل BOE / COST / Visionax / Tianma استفاده خواهد کرد. 

علاوه بر نمایشگر باکیفیت، سیستم دوربین سری هواوی P70 نیز با بهبودهای مهمی همراه می‌شود. در این رابطه، شایعه شده که پرچمدارهای هواوی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H برند OmniVision مجهز خواهد شد. در ابتدا، شایعات ادعا کرده بودند که غول فناوری چین در حال آزمایش سری پرچمدار خود با دوربین‌های سونی IMX989 و OV50H است. 

p70.jpg

سنسور OV50H امنی‌ویژن در ژانویه سال ۲۰۲۳ معرفی شد و از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. این سنسور 1/1.3 اینچی برای گوشی‌های پرچمدار معرفی شده و از اندازه پیکسلی ۱٫۲ میکرومتری بهره می‌برد. سنسور OV50H به لطف توانایی بالای خود در جذب نور عملکرد درخشانی در شرایط نوری ضعیف دارد و از فیلمبرداری 8K، حالت‌های HDR و فیلمبرداری 4K با لرزشگیر تصویر پشتیبانی می‌کند. 

سری هواوی P70 ظاهرا طراحی ماژول دوربین خاصی خواهد داشت که در آن سه دوربین به صورت مثلثی‌شکل قرار گرفته‌اند. به مانند نسل‌های قبلی، سری پرچمدار هواوی از فناوری XMAGE بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری هواوی P70 به اسپیکرهای استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. نسخه استاندارد سری همچنین از تراشه Kirin 9000s بهره خواهد برد. گزارش شده که سری هواوی P70 در اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید