خانهاخبار
زمان احتمالی رونمایی از سری هواوی P70 فاش شد

زمان احتمالی رونمایی از سری هواوی P70 فاش شد

سری پرچمدار هواوی تا دو ماه دیگر با سیستم دوربین پیشرفته و نمایشگر باکیفیت معرفی خواهد شد.

۲۹ دی ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، هواوی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری هواوی P70 است. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که زمان احتمالی رونمایی از گوشی‌های پرمیوم هواوی را فاش کرده است. 

Huawei p70.jpg

یک افشاگر به نام Fixed Focus Digital با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که سری هواوی P70 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. به طور دقیق‌تر، سری پرچمدار هواوی در اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آوریل سال جاری از راه خواهد رسید. این افشاگر ادعا کرده که زمان‌بندی فاش‌شده کاملا درست است. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری هواوی P70 احتمالا به پنل‌های اولد ساخته‌شده توسط برندهای چینی مانند BOE / COST / Visionax / Tianma مجهز خواهد شد.

p70 2.jpg

البته گفته شده که این نمایشگر‌ها از رزولوشن 2K پشتیبانی نخواهند کرد و تنها رزولوشن 1.5K را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سری پرچمدار P هواوی محصولاتی پرمیوم محسوب می‌شوند که مبتنی بر سیستم دوربین پیشرفته و قابلیت‌های تصویربرداری کارآمد هستند. قلب تپنده سری هواوی P70 نیز احتمالا تراشه Kirin 9000s خواهد بود که همان تراشه به کار رفته در سری هواوی میت ۶۰ است. 

اوایل ماه جاری میلادی، تصویری شماتیک از هواوی P70 لو رفت که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌داد. شایعات اذعان داشته‌اند که هواوی P70 به دوربین اصلی ۱ اینچی IMX989 سونی و سنسور جدید OmniVision OV50H مجهز خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید