خانهاخبار
تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد

تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد

سامسونگ احتمالا به زودی از نسل جدید تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت رونمایی خواهد کرد که به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. 

۲۸ دی ۱۴۰۲

سامسونگ شب گذشته از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری کره در فکر عرضه یک تبلت جدید است که احتمالا محصولی مقرون به صرفه خواهد بود. این محصول که ظاهرا نسل جدید تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت محسوب خواهد شد به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. 

وبسایت 91Mobiles‌ تصویری از نتایج بنچمارک تبلت جدید سامسونگ را به اشتراک گذاشته که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند. 

Geekbench.jpg

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، تبلت سامسونگ با شناسه مدل SM-P620 در گیگ‌بنچ ثبت شده است. برای یادآوری، نسل فعلی تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت از شناسه مدل SM-P610 بهره می‌برد. در این راستا، به نظر می‌رسد تبلت موردانتظار سامسونگ نسخه نسل جدید سری گلکسی تب اس ۶ لایت خواهد بود. 

 لیست گیک‌بنچ تایید می‌کند که نسل جدید گلکسی تب اس ۶ لایت به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه می‌شود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، تبلت سامسونگ به ترتیب امتیازهای ۹۳۰ و ۱۸۴۰ را به خود اختصاص داده است. این تبلت همچنین با اندروید ۱۴ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

Tab S6 lite.jpg

به طور معمول، نسخه‌های لایت سری گلکسی تب تبلت‌های اقتصادی سامسونگ به شمار می‌روند که با برچسب قیمتی زیر ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شوند. در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی تبلت سامسونگ مشخص نشده ولی انتظار می‌رود در آینده جزئیات بیشتری از این محصول در اختیار کاربران قرار بگیرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید