خانهاخبار
گوشی تاشو فلیپ شیائومی از اتصال ماهواره‌ای بهره خواهد برد

گوشی تاشو فلیپ شیائومی از اتصال ماهواره‌ای بهره خواهد برد

گواهی MIIT تایید می‌کند که اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی از فناوری اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

۲۸ دی ۱۴۰۲

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشو شیائومی است که از فرم فکتور صدفی بهره می‌برد و احتمالا با نام میکس فلیپ روانه بازار می‌شود. این گوشی اولین محصول تاشو فلیپ برند شیائومی به شمار می‌رود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی میکس فلیپ به تازگی در یک گواهی ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

mix flip.jpg

طبق این گزارش، شیائومی میکس فلیپ امروز با شناسه مدل 2311BPN23C در گواهی MIIT قرار گرفته است. با توجه به این که قبلا نیز گوشی تاشو شیائومی با شناسه مدل مشابه در گواهی IMEI ثبت شده بود، می‌توان مطمئن بود که محصول ثبت شده در MIIT همان شیائومی میکس فلیپ است. 

گواهی MIIT تایید می‌کند که شیائومی میکس فلیپ از فناوری اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد در طی چند وقت گذشته به یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های پرمیوم و پرچمدار بدل شده است. در نتیجه، انتظار می‌رود که گوشی تاشو این برند نیز به عنوان محصولی بالارده عرضه شود. 

mix flip 1.jpg

متاسفانه در این گواهی هیچ اشاره‌ای به دیگر مشخصات فنی محصول موردانتظار شیائومی نشده ولی به لطف شایعات قبلی می‌دانیم که میکس فلیپ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد. به علاوه، رندر شماتیک دستگاه نشان داده که این گوشی از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک لنز تله‌فوتو با زوم ۳ برابری می‌شود.

رندر شیائومی میکس فلیپ همچنین تایید کرده که لنزهای دوربین سه‌گانه دستگاه در کنار هم و به صورت افقی قرار خواهند گرفت. نمایشگر کاور نیز در زیر سیستم دوربین جای می‌گیرد. در پنل جلویی نیز نمایشگر تاشو را مشاهده می‌کنیم که از حفره برای دوربین سلفی بهره می‌برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید