خانهاخبار
به طور غیرمستقیم تایید شد؛ Galaxy AI تنها برای دو سال رایگان خواهد بود!

به طور غیرمستقیم تایید شد؛ Galaxy AI تنها برای دو سال رایگان خواهد بود!

سامسونگ در وبسایت رسمی خود تایید کرده که قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ تنها تا سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود. 

۲۸ دی ۱۴۰۲

شب گذشته، سامسونگ با برگزاری اولین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی رسما از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد. در کنار گلکسی اس ۲۴ اولترا، ستاره رویداد آنپکد هوش مصنوعی جدید سامسونگ موسوم به Galaxy AI بود که بسیاری از قابلیت‌های سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ را به ارمغان آورده است. 

Galaxy ai.jpg

در حال حاضر، تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های Galaxy AI به طور کاملا رایگان در اختیار خریداران سری پرچمدار سامسونگ قرار می‌گیرد. با این وجود، به نظر می‌رسد کاربران تا دو سال آینده و برای استفاده از Galaxy AI باید هزینه‌ای را پرداخت کنند. 

سامسونگ در صفحه پشتیبانی رسمی سه گوشی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا تایید کرده که قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI تنها تا سال ۲۰۲۵ میلادی رایگان خواهد بود. در تصویر پایین، متن دقیق تایید این موضوع را مشاهده می‌کنید:

AI.png

انتظار می‌رود سامسونگ برای استفاده از Galaxy AI یک برنامه اشتراکی را ایجاد کند که کاربران با پرداخت مبلغی مشخص می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره ببرند. بسیاری از قابلیت‌های Galaxy AI برپایه پردازش‌های ابری است و سامسونگ احتمالا قادر نخواهد بود که بدون دریافت هزینه‌ای مدل رایگان آن را نگه‌داری کند. 

در متن مذکور اشاره شده که ممکن است بعضی شرایط متفاوت برای قابلیت‌هایی که توسط گروه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌شوند اعمال شود. در این راستا، به نظر می‌رسد منظور از «گروه‌های شخص ثالث» برند گوگل است چرا که اکثر قابلیت‌های Galaxy AI مانند Circle to Search، خلاصه‌نویسی در Notes و بعضی ویژگی‌های ادیت تصاویر از مدل‌ها و فناوری‌های گوگل استفاده می‌کنند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ هنوز به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده ولی انتظار داریم به زودی اطلاعات دقیق‌تری در اختیار کاربران قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید