خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ با تجربه‌ای نو از کاربری رونمایی شد

گلکسی اس ۲۴ با تجربه‌ای نو از کاربری رونمایی شد

سری گلکسی اس ۲۴ با دریایی از قابلیت‌های هوش مصنوعی در تک تک وظایف خود، قرار است کاربران خود را کاملا با کمال‌گرایی آشنا کند!

۲۷ دی ۱۴۰۲

پس از مدت‌ها انتظار طرفداران سامسونگ، سرانجام زمان رونمایی از سری اس ۲۴ فرا رسید. گلکسی اس ۲۴ که مدل پایه از این سری محسوب می‌شود به مانند سایر مدل‌ها به هوش مصنوعی گلکسی یا همان Galaxy AI مجهز شده است. تجربه‌ای کاملا جدید که قرار است کاربران سامسونگ را یک قدم جلوتر ببرد.

Galaxy S24              .jpg

هوش مصنوعی تمامی تجربیات شما را از یک گوشی فراتر می‌برد و سعی می‌کند شما هر عملی را که بخواهید انجام دهید، در بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید.

دوربین

با شروع از دوربین اصلی، باید بگوییم که سامسونگ یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی واید را با فاصله کانونی f/1.8 در نظر گرفته که دارای لرزشگیر نوری است. در دوربین اولترا واید شاهد لنز ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 هستیم و در نهایت دوربین سوم که یک لنز تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.4 است، زوم اپتیکال ۳ برابری را برای شما فراهم می‌کند.

دوربین سلفی گلکسی اس ۲۴ نیز دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل با فاصله کانونی f/2.2 است که بد نبود اگر سامسونگ در رزولوشن آن تجدید نظر می‌کرد.

samsung-galaxy-s24-vs-s24-plus-design-displays-9.webp.jpeg

دوربین گلسی اس ۲۴ به موتور «ProVisual» مجهز شده که سرشار از قابلیت‌های هوش مصنوعی به منظور بالاترین کیفیت در عکس‌های خروجی است. شما می‌توانید به همراه این ویژگی، خلاقیت خود را به نهایت خود برسانید.

به کمک ویژگی «Nightography» می‌توانید در شب تصاویری درخشان را ثبت کنید و با زوم فضایی (Space Zoom) حتی در زمان زوم کردن هم کیفیت این عکس‌ها حفظ می‌شوند و خبری از تاری نخواهد بود.

پس از گرفتن تصاویری فوق‌العاده، حالا نوبت به ابزار ویرایش می‌رسد. اینجاست که هوش مصنوعی گلکسی قدرت‌نمایی می‌کند و با استفاده از ابزارهایی مانند پاک کردن (Erase)، بازسازی و تلفیق (Re-compose) و ریمستر (Remaster) می‌توانید عکس‌های خود را آنطور که مد نظرتان هست تغییر دهید.

galaxy s24   .jpg

قابلیت جالب «Edit Suggestion» که از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد، همانطور که از نامش پیداست مناسبترین ویرایش را برای عکس‌هایتان پیشناهد می‌دهد. همچنین ویژگی «Generative Edit» به شما امکان می‌دهد تا بخشی از تصویر توسط تصاویر هوش مصنوعی مولد جایگزین شود و خلاقیت و نوآوری شما بیشتر شود.

پردازنده

همانطور که یک گوشی با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت‌های خود را بهبود می‌بخشد، باید قدرت استفاده از تمامی قابلیت‌ها را داشته باشد تا بتوانید بالاترین بازدهی را ارایه دهد. انجام بازی‌های سنگین، عملکرد چند وظیفه‌ای، ضبط و ویرایش ویدیوهای با کیفیت، همه و همه از مواردی هستند که به پرادزنده‌ای قدرتمند نیاز دارند. گلکسی اس ۲۴ به لطف تراشه ارتقا یافته خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارایه می‌دهد تا کاربر احساس نیاز بیشتری نداشته باشد. سامسونگ برای بازار آمریکا گلکسی اس ۲۴ را به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز کرده در حالی که بازارهای دیگر برای گلکسی اس ۲۴ اگزینوس ۲۴۰۰ را دریافت خواهند کرد.

در بخش گیمینگ پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی وجود دارد. فناوری ردیابی پرتو (Ray Tracing) با ارتقای بازتاب نور و سایه‌های تصویر، گرافیک بازی‌ها را بسیار واقعی‌تر نمایان می‌کند. سامسونگ با همکاری با شرکت‌های پیشروی بازی‌سازی، ترتیبی داده تا کاربران از بازی‌های موبایل بهینه‌شده و محبوب دنیا بیشترین لذت را ببرند.

نمایشگر

گلکسی اس ۲۴ دارای یک پنل داینامیک امولد 2X است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز روان ویژن بوستر با اندازه ۶٫۲ اینچ و رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. کیفیت بالای این صفحه نمایش در کنار تصاویر فوق‌العاده‌ای که گرفته می‌شود، می‌تواند یک تجربه تماشای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان آورد.

حافظه

شرکت سامسونگ برای مدل پایه سری گلکسی اس ۲۴ خود سه گزینه را در نظر گرفته است. بر این اساس کاربران می‌توانند ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۸ گیگ رم داشته باشند، یا از میان کانفیگ‌های ۲۵۶/۸ و ۵۱۲/۸ یکی را انتخاب کنند.

باتری

گلکسی اس ۲۴ دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژر ۲۵ واتی USB-C خود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا از صفر درصد به ۵۰ درصد برسد. این محصول همچنین از نسل دوم شارژ سریع بی‌سیم (Qi 2) بهره می‌برد که می‌تواند سرعت و امنیت بیشتر را در قسمت شارژ بی‌سیم داشته باشد.

samsung-galaxy-s24-vs-s24-plus-design-displays-11.jpg

سیستم عامل

مدل پایه سری اس ۲۴ به مانند دیگر مدل‌ها دارای اندروید ۱۴ خواهد بود. خبر خوب اینکه سامسونگ در اقدامی بی‌سابقه قول ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری را برای کل سری اس ۲۴ داده است. این بدان معنی است که هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ تا اندروید ۲۱ آپدیت خواهند شد و همینطور تا ۷ سال از پشتیبانی امنیتی برخوردار خواهند بود.

رنگ‌ها و قیمت

سامسونگ امسال به تنوع رنگ توجه خاصی داشته و گلکسی اس ۲۴ را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد تولید کرده است. این گوشی با قیمت ۸۰۰ دلار برای مدل پایه شروع می‌شود، ضمن اینکه پیش سفارش‌ها از ۱۷ ژانویه (یعنی امروز) آغاز می‌شوند و دستگاه از ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) به دست مشتریان می‌رسند.

galaxy s24.jpg

به نظر شما تفاوت‌های گلکسی اس ۲۴ آنقدر هست که شما را ترغیب به تعویض گوشی کند یا اینکه سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۴ کاربران را ناامید کرد؟

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید