خانهاخبار
نسخه ۲۰۲۴ بند Black Unity برای اپل واچ عرضه شد

نسخه ۲۰۲۴ بند Black Unity برای اپل واچ عرضه شد

این بند زیبا که با گل‌های رنگارنگ مزین شده، قرار است با واچ فیس و تصویر زمینه‌ای عرضه شود که آیفون و اپل واچ شما را با هم ست می‌کند.

۲۸ دی ۱۴۰۲

اپل امروز اعلام کرده که بند ورزشی «بلک یونیتی» جدید را برای اپل واچ به منظور سفارش در وب سایت رسمی خود و اپلیکیشن اپل استور از امروز با قیمت ۴۹ دلار در دسترس قرار داده است. این بند از روز سه‌شنبه ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) در مکان‌های منتخب فروشگاه اپل راه‌اندازی می‌شود.

Apple-Watch-Black-Unity-Band-2024.jpg

اپل می‌گوید «گل‌های شکوفه‌دار و رنگ‌های پر جنب و جوش» نشان‌دهنده «پان‌ آفریقایی‌گرایی و نماد نسل‌هایی است که برای مقابله با بی‌عدالتی و از بین بردن موانع سیستمی همکاری می‌کنند». روی گیره نسخه ۲۰۲۴ این بند نیز کلمات «حقیقت، قدرت، همبستگی» حک شده است.

2024-Apple-Watch-Black-Unity-Watch-Face-Combo.jpeg

به گفته اپل یک واچ فیس نیز به همراه بند بلک یونیتی برای اپل واچ با watchOS 10.3 در دسترس خواهد بود که هفته آینده منتشر خواهد شد.

همچنین یک تصویر زمینه جدید Unity Bloom برای صفحه قفل آیفون نیز به منظور ست کردن با اپل واچ قرار است عرضه شود که هفته آینده با iOS 17.3 در دسترس خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید