خانهاخبار
شیائومی ۱۴ الترا به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

شیائومی ۱۴ الترا به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

پرچمدار جدید شیائومی با نام Xiaomi 14 Ultra به دوربین سلفی که درون نمایشگر تعبیه شده، مجهز می‌شود.

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

تا به حال شایعات زیادی در مورد پرچمدار غول‌پیکر شیائومی شنیده‌ایم و این بار نیز نوبت به تغییراتی در زبان طراحی و اضافه شدن دوربین تعبیه شده درون نمایشگر رسیده است. این موضوع البته باعث افت کیفیت تصاویر سلفی می‌شود، اما ظاهر دیوایس را بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.

این شایعه توسط GSMChina و نه یک افشاگر معروف چینی عنوان شده است و لذا باید آن را با کمی اغماض در نظر داشته باشیم. بر اساس این گزارش، شیائومی از دو مدل مختلف رونمایی خواهد کرد. یکی از آن‌ها میزبان حفره‌ای دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود و نسخه دیگر نیز این دوربین را درون نمایشگر خود جای داده است.

چرا شیائومی باید چنین کاری کند؟ خب متأسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در این زمینه در دسترس نیست و ما هم مانند شما از این موضوع بی‌خبر هستیم. در این گزارش آمده است که نسخه استاندارد هم‌اینک با نام‌های aurora و aurorapro شناخته می‌شود و مدل دیگر که دوربین سلفی درون نمایشگر تعبیه شده، با نام Xiaomi Suiren شناخته می‌شود.

چیزی که جالب به نظر می‌رسد، این است که اخیرا دیوایسی با نام Suiren در گیک بنچ نیز رویت شده است. در مشخصات این محصول، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده آن دیده می‌شد که همین موضوع، نشان از پرچمدار بودن این گوشی هوشمند دارد.

AH-RedMagic-8S-Pro-image-34-no-display-hole-under-display-1154x649.jpg

برخی رسانه‌های خبری بر این باور بودند که Suiren نام در نظر گرفته شده برای شیائومی میکس ۵ باشد. اما GSMChina دقیقا خلاف این موضوع را متصور شده است و آن را یکی از مدل‌های شیائومی ۱۴ الترا می‌داند. این موضوع ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که کد نام یکی از مدل‌ها با دیگری از زمین تا آسمان فرق داشته باشد! اما باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه اتفاقی روی می‌دهد.

گوشی شیائومی ۱۴ الترا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید، Xiaomi 13 Ultra در ماه آوریل رونمایی شد و ممکن است این اتفاق برای نسخه بعدی نیز روی دهد. پیش‌بینی می‌شود که پرچمدار جدید شیائومی در کنار Xiaomi Pad 7 معرفی شود.

شایعه شده است که سنسور LYT-900 که در اوپو فایند X7 شاهد آن بودیم، روی این محصول نیز قرار گرفته باشد. سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی نیز به ترتیب نقش دوربین‌های الترا واید، تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو را ایفا خواهند کرد.

سیستم ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه هم یکی دیگر از مشخصات احتمالی شیائومی ۱۴ الترا خواهد بود. در نهایت باید بگوییم که مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری هم بر دوش باتری ۵۱۸۰ میلی‌ آمپر ساعتی گذاشته شده است که از سیستم شارژ کابلی ۹۰ و بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)