خانهاخبار
سامسونگ به زودی از دو میان‌رده جدید رونمایی خواهد کرد

سامسونگ به زودی از دو میان‌رده جدید رونمایی خواهد کرد

دو گوشی میان‌رده گلکسی C55 و گلکسی F55 به تازگی موفق به کسب گواهی وای‌فای شده‌اند که خبر از عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۲۶ دی ۱۴۰۲

چند روز پیش، یک گوشی متعلق به برند سامسونگ با شناسه مدل SM-C5560 در گواهی چینی TENAA لیست شد که احتمالا با نام گلکسی C55 روانه بازار می‌شود. حالا اما این گوشی به تازگی با شناسه مدل مشابه در گواهی وای‌فای ثبت شده که خبر از عرضه جهانی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

به همراه گلکسی C55، یک محصول دیگر سامسونگ با شناسه مدل SM-E555B/DS در گواهی وای‌فای قرار گرفته که احتمالا گلکسی F55 نام خواهد داشت. این میان‌رده نیز به احتمال زیاد به زودی معرفی خواهد شد. 

F54 1.jpg

طبق اطلاعات قرار گرفته در گواهی Wi-Fi Alliance، گلکسی F55 و گلکسی C55 از وای‌فای ۶ پشتیبانی خواهند کرد که به یک استاندارد در بین گوشی‌های بازار بدل شده است. استاندارد وای‌فای ۷ در حال حاضر تنها به محصولات پرچمدار و پرمیوم اختصاص دارد. 

گلکسی F55 احتمالا به عنوان نسخه ری‌برند شده گلکسی M55 روانه بازار خواهد شد. چند ماه پیش، گلکسی M55 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و حافظه رم ۸ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. از سوی دیگر، گلکسی A55 با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ معرفی خواهد شد. 

گواهی TENAA نیز تایید کرده که گلکسی C55 در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. این گوشی همچنین از دوربین سه‌گانه ۵۰+۸+۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و به مانند دیگر میان‌رده‌های سامسونگ، به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. 

آخرین نسخه سری گلکسی C در سال ۲۰۱۷ و با نام گلکسی C7 روانه بازار شد و از آن تاریخ به امروز، سامسونگ هیچ مدلی از این سری میان‌رده را معرفی نکرده است. در حال حاضر، سامسونگ تمام توجه خود را روی سری گوشی‌های گلکسی A و M قرار داده است. البته نباید فراموش کنیم که گلکسی C55 نیز به احتمال زیاد نسخه‌ای از گلکسی A55 و یا گلکسی M55 خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید