خانهاخبار
نسخه 4G شیائومی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو به طور رسمی معرفی شد

نسخه 4G شیائومی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو به طور رسمی معرفی شد

شرکت شیائومی در امروز به طور رسمی از نسخه 4G ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو رونمایی کرد.

۲۵ دی ۱۴۰۲

شرکت شیائومی در امروز پس از عرضه نسخه‌ جهانی سری ردمی نوت ۱۳، نسخه 4G گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو را نیز با قیمت کمتری معرفی کرد. 

mi 1.jpg


شیائومی ردمی نوت ۱۳ 4G از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۸۵ استفاده می‌کند و در سوی دیگر، ردمی نوت ۱۳ پرو 4G نیز چیپست مدیاتک هیلیو G99 را به همراه دارد. نسخه معمولی این سری دارای ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه پرو نیز ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه رم را ارائه می‌دهد.

mi 4.jpg


این دو گوشی دارای نمایشگر‌های امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۱٫۳۰۰ نیتی هستند. نسخه معمولی این سری دارای لایه حفاظتی گوریلا گلس ۳ است و نسخه پرو نیز گوریلا گلس ۵ را به همراه دارد.
در بخش دوربین، شیائومی ردمی نوت ۱۳ دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. ردمی نوت ۱۳ پرو نیز دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور آیزوسل HP3، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را به همراه دارد. این دو گوشی دارای دوربین‌های سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند.

mi 2.jpg


شیائومی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو دارای باتری‌های ۵٫۰۰۰ میلی آمپری هستند. نسخه معمولی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کرده و در سوی دیگر، نسخه پرو با سرعت ۶۷ وات شارژ می‌شود. ردمی نوت ۱۳ در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی با قیمت پایه ۱۷۹ دلار قابل تهیه است و نسخه‌های پرو نیز در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش و با قیمت پایه ۲۵۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید