خانهاخبار
بلکین اولین لوازم جانبی ویژن پرو را می‌سازد!

بلکین اولین لوازم جانبی ویژن پرو را می‌سازد!

برند Belkin قصد دارد تا نام خود را به عنوان اولین سازنده لوازم جانبی Vision Pro اپل به ثبت برساند.

۲۵ دی ۱۴۰۲

پیش فروش ویژن پرو اپل چندی روزی است که آغاز شده و تاریخ دوم فوریه نیز برای عرضه آن از سوی اپل اعلام شده است. به عنوان اولین محصول در این حوزه، این گجت با چالش‌هایی همراه خواهد بود. لوازم جانبی، یکی از مواردی است که همواره جزء دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید و هنوز هیچ شرکتی فعالیت خود را در این عرصه آغاز نکرده است.

آقای مارک گرمن در آخرین نسخه از خبرنامه خود با نام Power On اعلام کرده است که شرکت بلکین قصد دارد اولین لوازم جانبی برای ویژن پرو را طراحی و در دسترس خریداران قرار دهد. برند بلکین سال‌هاست که مشغول کار با شرکت اپل است و جای شکی نیست اگر نام آن را به عنوان اولین گزینه در این حوزه ببینیم.

ویژن پرو به خودی خود یک محصول بزرگ و حجیم است، اما اپل قصد دارد با تلاش‌های خود، کاری کند که شما از واژه حجیم، چیزی به عنوان محصولی که از استفاده از آن موجب راحت نبودن شما خواهد بود، استنباط نکنید. یکی از کارها در این راستا، تبدیل باتری به یک لوازم خارجی است. از آن جا که باتری دستگاه یک قطعه بسیار سنگین به حساب می‌آید، اتصال آن به ویژن پرو و قرار گرفتن این مجموعه روی سر مسلما تجربه خوبی را با خود به همراه نخواهد داشت.

باتری خارجی با مشکلات خاص خود، از جمله مراقب بودن همراه خواهد بود. گیره باتری، یک محصول منطقی در این زمینه به حساب می‌آید و از آن جا که شما برای کار با ویژن پرو به دستان خود برای اجرای جسچرها نیاز خواهید داشت، اتصال باتری به گیره باعث می‌شود تا خیال شما از این بابت کاملا راحت بوده و بتوانید حداکثر استفاده را از این گجت فوق‌العاده ببرید.

Apple-WWCD23-Vision-Pro-EyeSight-230605.jpg.large_2x.jpg

آقای گرمن اعلام کرده است که گیره باتری، مخصوص کسانی است که قصد دارند ویژن پرو را از محلی به محل دیگر انتقال داده یا همراه با این گجت مسافت‌های طولانی را سپری کنند. اما اگر قصد استفاده از این دستگاه در منزل را دارید، آنچنان که باید و شاید به این قطه جانبی نیاز پیدا نخواهید کرد.

وی در پایان اظهارات خود چنین گفت:

به شما می‌گویم که فروش گیره باتری بلکین همزمان با آغاز فروش ویژن پرو در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و اپل استورها، در حال حاضر اولین فروشگاهی هستند که اقدام به فروش آن خواهند کرد. همچین گیره باتری را می‌توان اولین لوازم جانبی مورد تأیید اپل دانست که از همان ابتدای عرضه Vision Pro، برای فروش در دسترس خواهد بود.

مطمئنا پس از آغاز فروش ویژن پرو، شاهد عرضه انبوهی از لوازم جانبی مختلف برای این محصول خواهیم بود؛ اما در حال حاضر،‌ گیره باتری تنها گزینه‌ای است که می‌دانیم به طور قطع روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید