خانهاخبار
سیستم نظرسنجی به زودی به واتس‌اپ اضافه می‌شود

سیستم نظرسنجی به زودی به واتس‌اپ اضافه می‌شود

امکان استفاده از سیستم نظرسنجی در واتساپ یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

۲۵ دی ۱۴۰۲

هفته گذشته، امکان استفاده از سیستم نظرسنجی به نسخه آزمایشی واتساپ در پلتفرم اندروید اضافه شد و حالا به نظر می‌رسد همه چیز حاضر و آماده است تا در آینده نزدیک، شاهد عرضه عمومی این قابلیت برای کاربران باشیم.

در طول تعطیلاتی که سپری کردیم، وب سایت Wa Beta Info گزارش داده است که در آخرین بروزرسانی نسخه آزمایشی واتساپ که از طریق اپلیکیشن TestFlight قابل نصب است، امکان به اشتراک‌گذاری نظرسنجی در کانال‌ها نیز ارائه شده است.

به طور مشخص، شما باید حتما مدیر کانال باشید تا بتوانید نظرسنجی‌ها را با دیگران در کانال خود به اشتراک بگذارید. این قابلیت از چند آپشن مختلف برخوردار است و سازنده این نظرسنجی در صورت نیاز به یک پاسخ، می‌تواند کاربران را به این مورد محدود کند.

WhatsApp-polling-feature.jpg

آراء ثبت شده هم به صورت کامل در حالت ناشناس باقی مانده و با وجود این که هر شخصی می‌تواند تعداد رأی‌های هر گزینه را ببیند، اما امکان مشاهده اشخاصی که به این گزینه‌ها رأی داده‌اند، وجود ندارد. در حال حاضر، تعداد محدودی از صاحبان کانال‌ها می‌توانند نظرسنجی‌های ایجاد شده را به کانال خود انتقال داده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

با وجود این که به مرور این ویژگی در دسترس تعداد بیشتری از کاربران نسخه‌های آزمایشی قرار خواهد گرفت، اما متأسفانه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه عمومی آن اعلام نشده است. اما با تمام این تفاسیر، خوب است بدانیم که ویژگی جدید به صاحبان کانال‌ها کمک می‌کند تا بیشتر و بهتر از قبل پیشرفت کنند.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید