خانهاخبار
سونی قصد عرضه نسل جدیدی از کنترلر دوال‌سنس را دارد

سونی قصد عرضه نسل جدیدی از کنترلر دوال‌سنس را دارد

نسل جدید کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن ۵ به تازگی در فروشگاه آنلاین بست‌بای کانادا دیده شده است.

۲۴ دی ۱۴۰۲

کنترلر مخصوص پلی استیشن ۵ یا همان دوال‌سنس با قابلیت‌هایی چون بازخورد لرزشی پیشرفته، تریگر‌های مقاومتی و سنسور حرکتی، یکی از پیشرفته‌ترین کنترلر‌های بازار محسوب می‌شود. با این وجود، عمر باتری دوال‌سنس چندان جالب نیست و با توجه به بازی در حال اجرا، بین ۴ تا ۶ ساعت دوام می‌آورد. اکنون نیز به نظر رسیده که سونی قصد رفع بزرگ‌ترین مشکل این کنترلر و عرضه نسل جدیدی از آن را دارد.

ds 2.jpg


فروشگاه آنلاین بست‌بای کانادا به تازگی صفحه‌ای مربوط به نسل جدید این کنترلر با نام دوال‌سنس V2 را در سایت خود قرار داده است. این کنترلر قیمتی معادل ۸۹.۹۹ دلار کانادا را داشته که دقیقا مشابه نسل فعلی دوال‌سنس است و در لیست قابلیت‌های آن، شاهد اشاره به عمر باتری ۱۲ ساعته هستیم. با استناد به اطلاعات این صفحه، یک داک مخصوص شارژ نیز در جعبه این کنترلر وجود خواهد داشت.
از نظر ظاهری، این نسل از کنترلر دوال‌سنس هیچگونه تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارد و وزن آن نیز همانند نسل پیشین به ۲۸۰ گرم می‌رسد. با توجه به وزن یکسان این محصول با نسل‌های گذشته، مشخص نیست که سونی چگونه موفق به افزایش عمر باتری آن شده است. البته، این محصول هنوز به طور رسمی معرفی نشده و به احتمال زیاد، مشخصات فنی قرار گرفته در صفحه این کالا دقیق نیستند.

ds 1.jpg


درباره احتمال عرضه نسل جدید کنترلر دوال‌سنس به همراه عمر باتری بهبود یافته چه می‌اندیشید؟ در صورتی که از کاربران پلی استیشن هستید یا از دوال‌سنس به همراه پی سی استفاده می‌کنید؛ آیا از عمر باتری این کنترلر رضایت دارید یا خیر؟
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید