خانهاخبار
گلکسی A55 سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ واتی، یک قدم جلوتر از رقبا

گلکسی A55 سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ واتی، یک قدم جلوتر از رقبا

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A55، گواهینامه TUV Rheinland را دریافت کرد است. 
 

۲۴ دی ۱۴۰۲

گواهی TUV Rheinland گوشی گلکسی A55

گواهی TUV Rheinland گوشی گلکسی A55

پس از معرفی سری گلکسی S24، سامسونگ به رونمایی از دستگاه‌های میان رده از سری A خود خواهد پرداخت. در این راستا، مدل برتر امسال این سری، یعنی Galaxy A55، توانسته است گواهینامه معتبر TUV Rheinland را کسب کند. این گواهینامه جزئیات جالبی از ویژگی‌های شارژ دستگاه را آشکار ساخته است.

بر اساس اطلاعات منتشر فاش‌شده توسط Tech Outlook، گوشی Galaxy A55 با شماره مدل‌های SM-A556B/DS، SM-A556E/DS، SM-A556E و SM-A5560، به شارژ سریع ۲۵ وات مجهز است. این ویژگی، امکان شارژ سریع و بهینه گوشی را برای کاربران فراهم می‌کند.

در حال حاضر، شرکت سامسونگ در سری گوشی‌های هوشمند خود از تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد، در حالی که برای مدل‌های پرچمدار گلکسی اس از شارژ سریع ۴۵ وات استفاده می‌نماید.

مشخصات کلی گلکسی A55

مشخصات کلی گلکسی A55

با توجه به اطلاعات مربوط به مشخصات گلکسی A55، این گوشی احتمالاً با پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 بهره‌مند خواهد بود. همچنین، با نمایشگر ۶.۵  اینچی با نرخ به‌روز رسانی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +Full HD، انتظار می‌رود که این گوشی تجربه‌ای بی‌نظیر را فراهم آورد.


شایعات جدید از جذابیت‌های گلکسی A55 رونمایی کرده‌اند؛ این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی یخی، بنفش و آبی نفتی عرضه خواهد شد. ویژگی‌های چشمگیر این محصول، سبک زیبا و خاصی را به آن افزوده است. همچنین، گزارشاتی از ظاهر شدن یک دستگاه میان‌رده دیگر از سامسونگ به نام گلکسی M55 5G در وب سایت گواهینامه Bureau of Indian Standards منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در چند هفته آینده وارد بازار شود.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید