خانهاخبار
پچ امنیتی ژانویه برای پرچمداران سامسونگ عرضه شد

پچ امنیتی ژانویه برای پرچمداران سامسونگ عرضه شد

سامسونگ از امروز، ارائه پچ امنیتی ماه ژانویه برای پرچمداران خود را آغاز کرد.

۲۴ دی ۱۴۰۲

دارندگان پرچمداران سامسونگ، از امروز می‌توانند اولین پچ امنیتی سال جاری میلادی را دریافت کنند. کاربران ساکن در کشورهای اروپایی، اولین نفراتی هستند که به این پچ امنیتی دسترسی خواهند داشت. دارندگان پرچمداران زیر، می‌توانن بسته به مشخصات اعلام شده در ادامه مطلب، اقدام به دریافت این پچ امنیتی کنند:

  • سری گلکسی اس ۲۳ با شماره ساخت S91xBXXS3BWL3
  • سری گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۱ با شماره ساخت S90xBXXs7DWL3 و G99xBXXS9FWL9

این آپدیت جدید با حجم تقریبا ۴۰۰ مگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

با نگاهی به توضیحات ارائه شده، درمی‌یابیم که سامسونگ حدودا ۶۸ ایراد امنیتی را به واسطه ارائه این پچ جدید رفع و رجوع کرده است. با نگاه موشکافانه، ‌متوجه شدیم که هنگام همگام‌شدن محصولات از طریق بلوتوث، یک ایراد امنیتی خطرناک وجود داشت که به هکرها اجازه می‌دهد بدون کسب اجازه از کاربر، دستگاهی را با دیوایس او همگام‌سازی کنند. ایرادی دیگر نیز باعث می‌شد تا کاربرانی که از سامسونگ دکس استفاده می‌کنند، بتوانند به نوتیفیکیشن‌های کاربر دیگر دسترسی داشته باشند!

gsmarena_002.jpg

همان طور که اشاره شد، این پچ امنیتی جدید هم‌اکنون برای پرچمداران سامسونگ در کشورهای اروپایی ارائه شده است و احتمالا در مدت زمان کوتاهی، در دسترس ساکنین آمریکا نیز قرار خواهد گرفت. در کنار محصولات یاد شده، یوایس‌های دیگر از جمله گلکسی ز دفولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، زد فولد ۴، زد فلیپ ۴، گلکسی A54 و نوت ۲۰ نیز در صف دسترسی به این آپدیت قرار دارند. به نظر می‌رسد که سری گوشی‌های FE سامسونگ، تحت پوشش موج اول این پچ امنیتی قرار نخواهند گرفت.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید