خانهاخبار
برای سفارش ویژن پرو احتمالا به یک دستگاه با فیس‌آدی نیاز خواهید داشت!

برای سفارش ویژن پرو احتمالا به یک دستگاه با فیس‌آدی نیاز خواهید داشت!

احتمال می‌رود اپل این رویه را ترتیب داده باشد تا از هجوم اولیه به اولین هدست‌اش جلوگیری کند، زیرا خودش می‌داند که تا چه میزان تولید و عرضه ویژن پرو محدود خواهد بود.

۲۴ دی ۱۴۰۲

اپل به تازگی اعلام کرده که در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی ماه) ساعت ۵ صبح به وقت محلی، پیش‌سفارش‌های اپل ویژن پرو را در آمریکا آغاز می‌کند و انتظار می‌رود اولین سری از این محصول در ۲ فوریه (۱۳ بهمن) ارسال شوند. به مانند همه محصولات جدید کوپرتینویی، به طور قطع برای به دست آوردن زودهنگام این هدست نیز موانعی را باید انتظار داشته باشیم. این احتمالا حتی بیشتر در مورد ویژن پرو صدق می‌کند زیرا تحلیلگران کمبود سخت افزار و در دسترس بودن اولیه بسیار محدود را برای این محصول پیش‌بینی کرده‌اند.

apple vision pro.jpg

ما اکنون ایده بیشتری داریم که فرآیند پیش ‌سفارش اولیه اپل ویژن پرو چگونه خواهد بود و به نظر می‌رسد نیاز به اسکن صورت با یک دستگاه اپل سازگار با فیس آیدی دارد. بنابراین خریداران بالقوه باید یک آی‌فون یا آی‌پد سازگار آماده و آخرین نسخه برنامه اپل استور را برای انجام این فرآیند نصب کرده باشند.

یک آی‌فون یا آی‌پد با فیس آیدی در نزدیکی خود داشته باشید.

هنگامی که اپل ویژن پرو را سفارش می‌دهید، باید صورت خود را با آیفون یا آی‌پد با فیس آیدی اسکن کنید. این به ما کمک می‌کند سایز مناسب عایق نور و بندهای سر را تعیین کنیم که با هم کار می‌کنند تا تناسب دقیقی به شما بدهند.

اطمینان حاصل کنید که برنامه اپ استور شما به روز است.

برای اسکن چهره، به آخرین نسخه اپلیکیشن اپل استور نیاز دارید که در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه) در دسترس قرار گرفت.

بر طبق اسناد به دست آمده از اپ استور، شما می‌توانید صورت خود را اسکن کنید تا اندازه خود را برای اپل ویژن پرو تعیین کنید که نشان می‌دهد اسکن ممکن است برای همه خریداران آینده اجباری نباشد، اما فعلا اینطور برداشت می‌شود که شاید اپل این فیلتر را قرار داده تا هجوم اولیه به این دستگاه را کاهش دهد.

apple vision pro .jpg

همچنین جالب است بدانید که ویژن پرو با یک بند گره‌ای تک نفره و بند حلقه‌ای دوگانه عرضه می‌شود و یک عایق نوری و دو بالشتک مختلف برای مسدودسازی نور در بسته‌بندی و همچنین یک پارچه پولیش، یک باتری، یک کابل USB-C و آداپتور شارژ USB-C نیز به همراه آن ارایه خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد که هر کاربر صرف نظر از اسکن صورت، حداقل چند گزینه مناسب دیگر را دریافت می‌کند.

هنوز خیلی زود است که بگوییم، اما به نظر می رسد که اپل به طور قطع می‌خواهد ویژن پرو یک دستگاه کاملا شخصی و متناسب باشد، نه دستگاهی که به راحتی و به طور موثر با دیگران به اشتراک گذاشته شود. این واقعیت بیشتر توسط الزامات خرید برای لنزهای اپتیکال اختیاری ۱۴۹ دلاری زایس برای کاربرانی که نیاز به اصلاح دید دارند، پشتیبانی می‌شود که ظاهرا به یک نسخه معتبر نیاز دارد.

نسخه چشم پزشک خود را در دسترس داشته باشید.

از آنجایی که اپل ویژن پرو برای استفاده بدون عینک طراحی شده است، ما با زایس همکاری کرد‌ ایم تا لنزهای نوری سفارشی را ارایه کنیم که اکثر نسخه‌ها را شامل می‌شود. زمانی که سفارش خود را تکمیل کردید، چند سوال سریع می‌پرسیم تا بفهمیم آیا به لنزهای نوری نیاز دارید یا خیر. اگر این کار را انجام دهید، پس از تسویه حساب، نسخه معتبر و منقضی نشد‌ه‌ای را از یک متخصص مراقبت از چشم  آپلود خواهید کرد.

اپل همچنین فرآیندی را ترتیب داده تا افراد مشتاق بتوانند بدون خرید ویژن پرو این محصول را تجربه کنند. برای این کار ابتدا باید در وب سایت این شرکت ثبت نام کرد، سپس بر اساس اولویت و زمان ثبت نام شما در طول روزهای هفته، می‌توانید به نزدیترین اپل استور محل خود بروید تا از نسخه نمایشی ویژن پرو استفاده کنید.

از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲ فوریه، می‌توانید برای یک نسخه نمایشی از ویژن پرو در فروشگاه محلی اپل خود ثبت نام کنید. زمان‌های نمایش از جمعه تا آخر هفته بر اساس اولویت اول در دسترس خواهد بود.

به عنوان یادآوری باید گفت اپل در ابتدا ویژن پرو را فقط در آمریکا و در یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹۹ دلار عرضه می‌کند. این شرکت اشاره کرده که سایر گزینه‌های حافظه نیز احتمالا در آینده در دسترس خواهند بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید