خانهاخبار
نسخه ویژه گوشی تاشو آنر معرفی شد: مجیک V2 پورشه دیزاین

نسخه ویژه گوشی تاشو آنر معرفی شد: مجیک V2 پورشه دیزاین

آنر روز گذشته از نسخه ویژه گوشی تاشو آنر مجیک V2 رونمایی کرده که با همکاری شرکت خودروسازی پورشه ساخته شده و از طراحی خاصی بهره می‌برد. 

۲۳ دی ۱۴۰۲

آنر ماه گذشته اعلام کرد که همکاری تازه‌ای را با شرکت خودروسازی آلمانی پورشه آغاز می‌کند. حالا اما اولین محصول این همکاری مشترک معرفی شده که نسخه ویژه‌ای گوشی تاشو پرچمدار آنر مجیک V2 محسوب می‌شود.

گوشی جدید آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین نام دارد و از مشخصات فنی مشابه نسخه معمولی آن برخوردار شده است. البته این گوشی در کانفیگ جدید حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی روانه بازار خواهد شد. 

honor 3.jpg

آنر مجیک V2 پورشه دیزاین در یک رنگ خاص به نام Porsche Agate Gray (خاکستری) رونمایی شده بدنه آن از امضای طراحی خودروهای برند پورشه موسوم به Flyline بهره می‌برد. آنر ادعا کرده که این گوشی از بدنه فایبرگلاس خودروهای مسابقه‌ای برخوردار شده است. 

آنر مجیک V2 پورشه دیزاین تنها ۲۳۴ گرم وزن دارد و جزو سبک‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود. گوشی تاشو آنر برای فریم و لولای خود از آلیاژ منیزیم و آلیاژ تیتانیوم استفاده کرده است. 

honor 1.jpg

از نظر مشخصات فنی، گوشی آنر به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز است که انرژی موردنیاز آن توسط بااتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین می‌شود. سیستم دوربین گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، دوربین زوم ۲۰ مگاپیکسلی با زوم ۲٫۵ برابری (f/2.4) و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار (f/2.0) می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی (f/2.2) را در خود جای داده است. 

honor.jpg

نمایشگر کاور آنر مجیک V2 پورشه دیزاین از پنل اولد ۶٫۴۳ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر (LTPO) بهره می‌برد. از سوی دیگر، این گوشی از نمایشگر داخلی ۷٫۹۲ اینچی اولد با رزولوشن تصویر ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی (LTPO) بهره می‌برد. 

فروش آنر مجیک V2 پورشه دیزاین از تاریخ ۱۲ ژانویه مصادف با ۲۲ دی در چین آغاز خواهد شد. این گوشی در یک کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی و با قیمت ۱۵٫۹۹۹ یوآن (۲۰۵۰ یورو / ۲۲۵۰ دلار) عرضه خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید