خانهاخبار
ویوو در حال ساخت سبک‌ترین گوشی تاشوی بازار است

ویوو در حال ساخت سبک‌ترین گوشی تاشوی بازار است

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که ویوو X فولد ۳ کمتر از ۲۳۰ گرم وزن خواهد داشت که آن را به سبک‌ترین گوشی تاشو بازار بدل می‌سازد.

۲۳ دی ۱۴۰۲

برندهای بزرگ چینی در حال توسعه گوشی‌های تاشو با بدنه مقاوم‌تر و وزن سبک‌تر هستند. در حال حاضر، گوشی آنر مجیک V2 با وزن ۲۳۱ گرمی خود سبک‌ترین محصول تاشو بازار محسوب می‌شود. حالا اما به نظر می‌رسد پرچمدار تاشو موردانتظار ویوو موسوم به ویوو X فولد ۳ به زودی لقب سبک‌ترین گوشی تاشو بازار را به خود اختصاص خواهد داد. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ویوو به زودی یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد که در طی آن شاهد رونمایی از محصولاتی مانند ویوو X100s، تبلت ویوو پد ۳ و سری گوشی‌های تاشو ویوو X فولد ۳ خواهیم بود. 

vivo.jpg

سری ویوو X‌ فولد ۳ شامل دو مدل به نام‌های ویوو X‌ فولد ۳ و ویوو X‌ فولد ۳ پرو خواهد بود که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل دو و اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برند. 

حالا افشاگر برجسته چینی موسوم به Digital Chat Station با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که یک گوشی تاشو موردانتظار از ضخامت ۵ میلی‌متری در حالت باز‌شده و از ضخامت ۱۰٫۵ میلی‌متری در حالت بسته برخوردار خواهد شد. 

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اعلام کرده که این گوشی تاشو وزنی کمتر از ۲۳۰ گرم خواهد داشت. در واقع، وزن دستگاه بین بازه ۲۲۰ تا ۲۲۹ گرم خواهد بود. با توجه به آن که افشاگر DCS قبلا اعلام کرده بود که ویوو X‌ فولد ۳ محصولی نازک و سبک خواهد بود، به نظر می‌رسد گوشی مدنظر این افشاگر نسخه استاندارد سری ویوو X فولد ۳ است. در صورت صحت این گزارش، ویوو X‌ فولد ۳ به سبک‌ترین گوشی تاشو بازار بدل خواهد شد. 

افشاگر DCS قبلا ادعا کرده بود که ویوو X فولد ۳ از برخی قابلیت‌های ویژه نسخه پرو سری مانند سنسور پریسکوپی، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک و شارژ بی‌سیم بی‌بهره خواهد بود. در این راستا، انتظار داریم که ویوو X فولد ۳ با برچسب قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید