خانهاخبار
پرچمدارهای آنر از راه رسیدند؛ روشنایی ۵۰۰۰ نیتی و سنسور پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی

پرچمدارهای آنر از راه رسیدند؛ روشنایی ۵۰۰۰ نیتی و سنسور پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی

آنر امروز از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری مجیک ۶ رونمایی کرد که از سخت‌افزار قدرتمند، سیستم دوربین پیشرفته و وای‌فای ۷ بهره می‌برد.

۲۲ دی ۱۴۰۲

سرانجام پس از شایعات و گزارش‌های فراوان، پرچمدارهای سال ۲۰۲۴ آنر امروز با مشخصات فنی قابل توجه معرفی شدند. آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه، نمایشگر درخشان LTPO و سیستم دوربین سه‌گانه پیشرفته بهره می‌برند. 

honor 1.jpg

طبق اعلام رسمی آنر، سری مجیک ۶ به نمایشگر ۶٫۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۲۸۰۰ در ۱۲۶۴ و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی (فناوری LTPO) مجهز شده‌ است. آنر ادعا می‌کند که نمایشگر سری پرچمدار مجیک ۶ در حالت خودکار قادر است به روشنایی ۱۸۰۰ نیتی دست پیدا کند در حالی برای محتوای HDR، روشنایی نمایشگر به نرخ اعجاب‌انگیز ۵۰۰۰ نیت می‌رسد. 

honor 2.jpg

نمایشگر دو گوشی آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو از فناوری تنظیم نور ۴۳۲۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کنند که انتظار می‌رود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این نمایشگر همچنین در خود دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 را جای داده است. 

تفاوت‌های آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو از طراحی ناچ دوربین سلفی آغاز می‌شود. در این رابطه، نسخه استاندارد سری از ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره می‌برد در حالی که مدل پرو به ناچ کپسولی‌شکل برای دوربین سلفی و ماژول تشخیص چهره ۳ بعدی مجهز شده است. 

honor 3.jpg

آنر مجیک ۶ پرو از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم متغیر بین f/1.4 تا f/2.0 برخوردار شده است. از سوی دیگر، مجیک ۶ نیز با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 همراه شده است. مدل پرو همچنین از لنز پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری (زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری) و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

نسخه استاندارد سری آنر مجیک ۶ فاقد سنسور پریسکوپی است و به جای آن از سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با با زوم ۲٫۵ برابری (زوم دیجیتالی ۵۰ برابری) بهره می‌برد. لنز فوق عریض نیز در خود سنسور ۵۰ مگاپیکسلی را جای داده است. 

honor 6.jpg

سری آنر مجیک ۶ با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. پرچمدارهای آنر همچنین در دو نسخه حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شوند.

انرژی موردنیاز آنر مجیک ۶ توسط باتری ۵۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تامین می‌شود. مجیک ۶ پرو نیز از باتری حجیم‌تر ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ ۸۰ واتی باسیم و شارژ ۶۶ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

honor 4.jpg

در بخش اتصالات، سری آنر مجیک ۶ از استاندارد جدید وای‌فای ۷ و بلوتوث نسخه ۵٫۳ بهره می‌برند در حالی که مدل پرو از قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی سری مجیک ۶ می‌توان به IR Blaster و گواهی ضد آب و گردو‌غبار IP68 اشاره کرد.

آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو در رنگ‌بندی متنوع مشکی، سبز،‌ آبی، بنفش و سفید به فروش خواهد رسید. برچسب قیمتی مدل‌های مختلف سری آنر مجیک ۶ به قرار زیر است:

آنر مجیک ۶

  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۴۳۹۹ یوآن (۶۲۰ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۴۶۹۹ یوآن (۶۶۱ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۴۹۹۹ یوآن (۷۰۳ دلار)

آنر مجیک ۶ پرو

  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۵۶۹۹ یوآن (۸۰۱ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۶۱۹۹ یوآن (۸۷۲ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۱ ترابایتی: ۶۶۹۹ یوآن (۹۴۳ دلار)


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید