خانهاخبار
نسخه 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نسخه 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شیائومی امروز از میان‌رده اقتصادی جدیدی رونمایی کرده که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و در حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

۲۲ دی ۱۴۰۲

شیائومی در ماه اوت سال گذشته میلادی از گوشی پوکو M6 پرو 5G برای بازار هند رونمایی کرد که به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو، نمایشگر ال‌سی‌دی ۹۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۸ واتی مجهز است. 

حالا اما غول فناوری چین به تازگی از نسخه 4G این گوشی پرده‌برداری کرده که از مشخصات فنی بهتری در مقایسه با مدل 5G بهره می‌برد. پوکو M6 پرو 4G برای بازار جهانی عرضه خواهد شد. 

poco.jpg

طبق اعلام رسمی، پوکو M6 پرو 4G‌ به تراشه هلیو G99 اولترا مدیاتک مجهز شده که تنها از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. این گوشی از سیستم عامل HyperOS بهره می‌برد و در کانفیگ حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار می‌شود. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه دستگاه به راحتی قابل افزایش است. 

poco 1.jpg

پنل جلویی پوکو M6 پرو 4G میزبان نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ برخوردار شده و در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است. در قسمت بالای نمایشگر شاهد قرارگیری ناچ حفره هستیم که در آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جای گرفته است. 

سیستم دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور  اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی پوکو M6 پرو 4G از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و به یک قابلیت به نام Film Camera مجهز شده که حالت‌های مختلف فیلمبرداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

poco2.jpg

منبع تغذیه میان‌رده شیائومی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. با این شارژ سریع، پوکو M6 پرو 4G تنها در عرض ۴۴ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات فنی گوشی شیائومی می‌توان گواهی IP54، اسپیکرهای دوگانه، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، تراشه NFC و درگاه USB-C را نام برد. 

poco 3.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو M6 پرو 4G در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش روانه بازار خواهد شد. این گوشی در دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید