خانهاخبار
اوپو پد نئو با نمایشگر ۹۰ هرتزی و شارژ ۳۳ واتی معرفی شد

اوپو پد نئو با نمایشگر ۹۰ هرتزی و شارژ ۳۳ واتی معرفی شد

اوپو به تازگی از یک تبلت مقرون به صرفه رونمایی کرده که با قیمت ۲۵۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. 

۲۱ دی ۱۴۰۲

اوپو امروز از چندین محصول جدید برای بازار کشور مالزی رونمایی کرده که شامل یک تبلت اقتصادی جدید به نام اوپو پد نئو می‌شود. این تبلت علی‌رغم قیمت مناسب خود از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر بزرگ، شارژ سریع و رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. 

در حال حاضر، اوپو پد نئو برای بازار مالزی عرضه شده ولی انتظار داریم که به زودی این تبلت برای دیگر بازارها نیز در دسترس قرار بگیرد. اوپو پد نئو نسخه ری‌برند شده وان پلاس پد گوشی محسوب می‌شود که سال گذشته میلادی برای برخی از بازارها عرضه شد.

پنل جلویی اوپو پد نئو میزبان نمایشگر ۱۱٫۳۵ اینچ ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2.4K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی و تراکم پیکسلی 260ppi پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است که به نرخ روشنایی ۴۰۰ نیتی دست پیدا کند. میزان نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با ۸۶٫۴ درصد گزارش شده است.

pad neo.jpg

اوپو پد نئو از ابعاد ۲۵۵٫۱۲ در ۱۸۸٫۰۴ در ۶٫۸۹ میلی‌متر برخوردار شده و با وزن ۵۳۸ گرمی در دستان کاربران جای می‌گیرد. متاسفانه اوپو به نسخه اندروید تبلت خود اشاره‌ای نکرده ولی با توجه به این که اوپو پد نئو از ColorOS 13.2 بهره می‌برد، احتمالا تبلت اوپو با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد. 

قلب تپنده اوپو پد نئو تراشه هلیو G99 مدیاتک است که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید اوپو از دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی خود بهره می‌برد در حالی دوربین سلفی دستگاه سنسور ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده که از قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد. 

برای علاقه‌مندان به موسیقی، اوپو پد نئو به چهار اسپیکر مجهز شده که از فناوری دالبی اتمس پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به پشتیبانی از سیم کارت (نسخه LTE)، وای‌فای ۵، بلوتوث نسخه ۵٫۲ و درگاه USB-C را نام برد. 

اوپو پد نئو در دو نسخه وای‌فای و LTE عرضه خواهد شد و تنها در یک رنگ خاکستری قابل خرید خواهد بود. برای بازار مالزی، اوپو پد نئو در کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی (نسخه وای‌فای) با قیمت ۱۱۹۹ رینگیت مالزی (۲۵۸ دلار) و کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی (نسخه LTE) با قیمت ۱۳۹۹ رینگیت مالزی (۳۰۱ دلار) به فروش می‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید