خانهاخبار
اسلاید‌های سری گلکسی اس ۲۴ بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند

اسلاید‌های سری گلکسی اس ۲۴ بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند

به تازگی چندین اسلاید از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ فاش شده که بخشی از مشخصات فنی نمایشگر، دوربین و رنگ‌بندی گوشی‌های سامسونگ را تایید می‌کنند.

۲۱ دی ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سری گلکسی اس ۲۴ تا یک هفته دیگر و در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. تا به امروز، گزارش‌های متعددی پیرامون گوشی‌های پرچمدار سامسونگ منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده‌اند.

حالا اما به تازگی چندین اسلاید از سری گلکسی اس ۲۴ در اختیار کاربران قرار گرفته که جزئیات فنی مربوط به تراشه‌، دوربین، نمایشگر و رنگ‌بندی این سری پرچمدار را تایید می‌کنند. 

اسلایدهای سری گلکسی اس ۲۴ توسط کاربری به نام Hossam Gamal در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است. 

S24 u.jpg

نخستین اسلاید تایید می‌کند که نمایشگر سری گلکسی اس ۲۴ در مقایسه با نسل قبلی یعنی سری گلکسی اس ۲۳ تا ۴۸ درصد روشن‌تر خواهد بود. به طور دقیق‌تر، گوشی‌های سامسونگ حالا قادرند که به روشنایی حداکثری ۲۶۰۰ نیتی و روشنایی حداکثری ۱۵۰۰ نیتی (در حالت خودکار) دست پیدا کنند. سامسونگ همچنین در این اسلاید ادعا کرده که نرخ پاسخگویی به لمس سری گلکسی اس ۲۴ تا ۱۵ درصد سریع‌تر شده است.

S24.jpg

اسلاید بعدی نشان می‌دهد که سری گلکسی اس ۲۴ به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد. در این تصویر همچنین لیست بازی‌هایی را مشاهده می‌کنیم که از قابلیت ری‌تریسینگ (رهگیری پرتو) در گوشی‌‌های سامسونگ پشتیبانی می‌کنند. از جمله این بازی‌ها می‌توان Diablo Immortal, NightCrow, Racing Master و Tarisland را نام برد.

S24 1.jpg

سومین اسلاید حاوی جزئیات قابلیت‌های بزرگنمایی سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا است. این اسکرین‌شات تایید می‌کند که نسخه پرمیوم سری گلکسی اس ۲۴ از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره خواهد برد. به علاوه، پرچمدار گران‌قیمت سامسونگ از حالت فیلمبرداری 8K در زوم ۵ برابری پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با فیلمبرداری 8K در زوم ۱ برابری نسل قبلی بهبود قابل توجهی به شمار می‌رود.

S24 2.jpg

گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌تواند که تصاویر با زوم ۱۰ برابری را با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی ثبت کند. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ اولترا در بازه زوم مشابه از رزولوشن ۱۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ از پردازش تصویر چند فریم و فناوری سوپر رزولوشن مبتنی بر ماشین یادگیری برای تصاویر بزرگ‌شده استفاده خواهد کرد. البته دیگر پرچمدارهای بازار نیز از شیوه مشابهی برای ارائه بزرگنمایی هیبریدی بهبودیافته بهره می‌برند.

S24 4.jpg

آخرین اسلاید حاوی رنگ‌بندی سری گلکسی اس ۲۴ است که شامل چهار رنگ زرد، بنفش، خاکستری و مشکی برای گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس است. از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز در رنگ‌های مشابه عرضه خواهد شد که با فریم تیتانیومی همراه می‌شوند.



جدیدترین‌ اخبار

نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
قابلیت جدید YouTube Music: زمزمه کن و آهنگ مورد علاقه‌ات رو پیدا کن!

به کمک ویژگی جدید یوتیوب موزیک، می‌توانید با زمزمه کردن، آهنگی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید
قابلیت جدید هوش مصنوعی یوتیوب شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

دنیای هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترش است و این بار نیز نوبت به یوتیوب رسیده است تا هنرهای خود در این زمینه را رو کند.

بیشتر بخوانید