خانهاخبار
موتو جی استایلوس جدید را در همه زوایا تماشا کنید

موتو جی استایلوس جدید را در همه زوایا تماشا کنید

به تازگی رندرها و بخشی از مشخصات فنی میان‌رده موتورولا فاش شده که خبر از عرضه گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.

۲۱ دی ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه و ساخت نسل جدید میان‌رده خود با قلم هوشمند است که موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) نام دارد. سال گذشته میلادی، موتو جی استایلوس (۲۰۲۳) در ماه می معرفی و روانه بازار شد.

حالا به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks تصاویر رندری و بخشی از جزئیات فنی موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) را به اشتراک گذاشته است. با توجه به انتشار این تصاویر، انتظار می‌رود میان‌رده موتورولا به زودی معرفی شود. 

moto G 1.jpg

ابعاد و وزن موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) به ترتیب برابر با ۱۶۲٫۵ در ۷۴٫۷ در ۸٫۰۹ میلی‌متر و ۱۹۰ گرم خواهد بود. با این ابعاد، میان‌رده جدید موتورولا در مقایسه با نسل قبلی مقداری کوتاه‌تر، عریض‌تر، نازک‌تر و سبک‌تر شده است. گزارش شده که موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد که نکته منفی برای این گوشی محسوب می‌شود چرا که اندروید ۱۴ برای ماه‌هاست که در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

moto G.jpg

قلب تپنده موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) یک تراشه ناشناس از برند کوالکام خواهد بود. به علاوه، ظاهرا این گوشی در یک نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) احتمالا از نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، شبکه 5G، قابلیت NFC، بلوتوث نسخه ۵٫۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. 

moto G 2.jpg

دوربین اصلی میان‌رده موتورولا حاوی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که از قابلیت لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقرای تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

moto G 3.jpg

در مقایسه با نسخه ۲۰۲۳، طراحی پنل پشتی موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) تغییراتی به خود دیده و حالا ماژول دوربین کمی برآمدگی دارد و هم‌رنگ بدنه شده است. فریم دستگاه نیز کاملا تخت خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که قلم هوشمند گوشی در سمت راست بخش پایین بدنه قرار گرفته در حالی سمت چپ همین قسمت میزبان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید