خانهاخبار
مشخصات فنی تبلت پرمیوم شیائومی فاش شد

مشخصات فنی تبلت پرمیوم شیائومی فاش شد

شیائومی ظاهرا در حال توسعه دو تبلت پرمیوم و بالارده است که به مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند مجهز خواهند بود. 

۲۱ دی ۱۴۰۲

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال توسعه جانشین تبلت شیائومی پد ۶ پرو است که شیائومی پد ۷ پرو نام دارد. این تبلت به احتمال زیاد در طی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی مشخصات فنی کلیدی شیائومی پد ۷ پرو است. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی Weibo بخشی از مشخصات فنی شیائومی پد ۷ پرو را به اشتراک گذاشته است.

DCS.jpg

طبق آنچه این افشاگر ادعا کرده است، شیائومی پد ۷ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد. به علاوه، افشاگر DCS اعلام کرده که تبلت موردانتظار شیائومی با پنل ۱۰ اینچی ال‌سی‌دی همراه نمی‌شود و به نمایشگر بزرگ‌تر با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد شد. 

گفته می‌شود که نمایشگر شیائومی پد ۷ پرو از حاشیه‌های اندک بهره خواهد برد و خود تبلت نیز با طراحی بهبودیافته عرضه می‌شود. به علاوه، افشاگر چینی ادعا کرده که نسخه استاندارد سری پد ۷ از سنسور دوربین به کار رفته شیائومی ۱۴ بهره خواهد برد. 

گزارش شده که شیائومی پد ۷ پرو با سیستم عامل اختصاصی HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. قبلا نیز شایعات ادعا کرده بودند که شیائومی پد ۷ پرو به باتری حجیم ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد. این تبلت از چهار اسپیکر بهره خواهد برد که از فناوری دالبی اتمس پشتیبانی می‌کنند.

Xiaomi.jpg

به نظر می‌رسد شیائومی پد ۷ پرو تنها تبلتی نیست که در خط تولید غول فناوری چین قرار دارد. در این راستا، افشاگر DCS اعلام کرده که شیائومی در حال توسعه یک تبلت دیگر است که از نمایشگر اولد بهره می‌برد. همچنین احتمال دارد که این دستگاه با تراشه جدیدتر اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه شود.

تبلت بی‌نام شیائومی احتمالا همان شیائومی پد ۷ مکس خواهد بود که با شیائومی پد ۷ پرو در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید