خانهاخبار
محتویات جعبه اپل ویژن پرو چیست؟

محتویات جعبه اپل ویژن پرو چیست؟

اپل دو روز پیش به طور رسمی تاریخ عرضه ویژن پرو را اعلام کرد و از آن زمان تاکنون شاهد آن هستیم که جزییات این محصول بیشتر و بیشتر مشخص می‌شود.

۲۰ دی ۱۴۰۲

اپل سرانجام تاریخ عرضه ویژن پرو، دستگاه محاسبات محیطی محبوب خود را اعلام کرده است. این هدست واقعیت ترکیبی از ۳۴۹۹ دلار شروع می‌شود و از جمعه ۲ فوریه (۱۳ بهمن ماه) در آمریکا به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری در کانادا و بریتانیا نیز در دسترس قرار گیرد.

apple-vision-pro-setup.jpg

اپل هنوز تمام جزییات مربوط به گزینه‌های پیکربندی دستگاه را قبل از پیش ‌سفارش که از جمعه ۱۹ ژانویه (۲۹ دی ماه) آغاز می‌شود، فاش نکرده است اما اکنون ما می‌دانیم که هر دستگاه ویژن پرو چه چیزی در جعبه خواهد داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • هدست ویژن پرو: این هدست جز اصلی سیستم ویژن پرو است که دارای فناوری پیشرفته ردیابی چشم و دست از طریق دوربین‌ها، نمایشگرهای با وضوح فوق‌العاده بالا برای هر چشم، بلندگوها در دو طرف و صفحه نمایش جلویی «EyeSight» است. این هدست دارای حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای برنامه‌ها و رسانه‌ها است.
  • بند بافته شده تکی و بند حلقه‌ای دوتایی: این دو نوع هدبند برای راحتی و سفارشی‌سازی کاربر طراحی شده‌اند. بند بافتنی انفرادی یک بند تکی است که دور پشت سر می‌پیچد، در حالی که اپل می‌گوید بند دوگانه دارای یک جفت بند بالا و پایین قابل تنظیم برای تناسب با شکل سر افراد است.
  • عایق نور: مهر و موم نور از یک پارچه نرم ساخته شده است و احتمالا در طیف وسیعی از اشکال و اندازه‌ها وجود دارد که برای مطابقت با چهره کاربر برای تناسب دقیق، خم می‌شود. این لوازم جانبی به مسدود کردن نور خارجی کمک می‌کند و تجربه همه جانبه هدست را افزایش می‌دهد.
  • بالشتک‌های عایق نور: این بالشتک‌ها در دو اندازه عرضه می‌شوند و راحتی بیشتری را ارابه می‌دهند و قابلیت مسدود کردن نور را فراهم می‌کنند و از یک تناسب راحت در اطراف صورت برای جلوگیری از نشت نور اطمینان می‌دهند.
  • کاور شیشه جلو: این کاور از شیشه جلویی هدست در صورت عدم استفاده محافظت می‌کند و از خط و خش و آسیب جلوگیری می‌کند.
  • پارچه پولیش مخصوص: پارچه نرمی که برای تمیز کردن لنز و شیشه جلوی هدست بدون ایجاد خراش یا آسیب طراحی شده است.
  • بسته باتری: یک منبع تغذیه خارجی برای هدست، زمان استفاده طولانی‌تر و قابل حمل بودن را تضمین می‌کند. به گفته اپل، این باتری با یک بار شارژ ۲ ساعت استفاده عمومی و ۲٫۵ ساعت پخش ویدیوی دو بعدی را ارایه می‌دهد.
  • آداپتور شارژ USB-C: آداپتور برق برای شارژ بسته باتری هدست استفاده می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه همیشه برای استفاده آماده است. همچنین ممکن است ویژن پرو را قادر به اتصال به یک منبع تغذیه خارجی برای مدت زمان بیشتری نسبت به باتری قابل حمل کند، اگرچه اپل هنوز این موضوع را تایید نکرده است.
  • کابل شارژ USB-C: یک کابل برای اتصال هدست یا پک باتری به آداپتور برق USB-C برای شارژ که وظیفه آن مشخص است.

اپل برای کاربرانی که معمولا از عینک استفاده می‌کنند، لنزهای نوری اختیاری ارایه می‌کند، اما این گزینه در بسته‌بندی گنجانده نشده و خرید جداگانه‌ای خواهد بود که از ۹۹ دلار شروع می‌شود. اپل با زایس همکاری می‌کند تا لنزهایی را ارایه دهد که می تواند مطابق با نیازهای بینایی هر فرد سفارشی شود.

این لنزها به صورت مغناطیسی به لنزهای ویژن پرو متصل می‌شوند و امکان مشاهده دقیق و ردیابی چشم را فراهم می‌کنند. کسانی که عینک می‌زنند برای دریافت این لنزها به نسخه معتبر نیاز دارند، اما اپل هشدار می‌دهد که همه نسخه‌ها پشتیبانی نمی‌شوند. لنزهای نوری برای سفارش آنلاین در وب سایت اپل در دسترس خواهند بود.

اپل قصد دارد در روز رعضه، نمایش ویژن پرو را در فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در آمریکا آغاز کند. این شرکت می‌گوید زمان‌های نمایشی تا آخر هفته بر اساس اولویت اول ارایه می‌شود و ثبت ‌نام‌ها از ساعت ۸ صبح روز ۲ فوریه آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید