خانهاخبار
تبلت بعدی ویوو نمایشگر ۱۳ اینچی خواهد داشت

تبلت بعدی ویوو نمایشگر ۱۳ اینچی خواهد داشت

ویوو در حال توسعه تبلت جدیدی است که از نمایشگر ۱۳ اینچی، تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ و شارژ ۸۰ واتی بهره خواهد برد.

۲۰ دی ۱۴۰۲

ویوو ظاهرا در حال ساخت و توسعه سومین نسل از سری تبلت‌های پرچمدار خود است که ویوو پد ۳ نام خواهد داشت و برای بازار چین عرضه می‌شود. گزارش شده که ویوو پد ۳ همراه با گوشی ویوو X100s و سری گوشی‌های تاشو ویوو X فولد ۳ در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، قبلا ادعا کرده بود که تبلت جدید ویوو از نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با مدل‌های قبلی بهره خواهد برد. حالا اما این افشاگر با گزارشی دیگر بازگشته که حاوی جزئیات دقیق اندازه نمایشگر، رزولوشن تصویر و توان شارژ ویوو پد ۳ است.

vivo pad 1.jpg

افشاگر DCS با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که ویوو پد ۳ به نمایشگر بزرگ ۱۳ اینچی با رزولوشن تصویر 3K مجهز خواهد شد که بهبود قابل توجهی به نسبت نسل‌های قبلی‌ محسوب می‌شود.

برای یادآوری، نسل اول ویوو پد که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد از نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره می‌برد. از سوی دیگر، ویوو پد ۲ نیز با نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی که از رزولوشن تصویر 2.8K پشتیبانی می‌کند در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. 

این افشاگر در ادامه گزارش خود و بدون اشاره به حجم باتری ویوو پد ۳ اعلام کرد که این تبلت از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، DCS بار دیگر تایید کرد که ویوو پد ۳ به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد شد. 

در حال حاضر، دیگر جزئیات مربوط به تبلت ویوو پد ۳ نامشخص است. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که برند زیر مجموعه ویوو یعنی IQOO در حال توسعه دو تبلت دیگر است که یکی از آن‌ها به عنوان نسخه ری‌برندشده ویوو پد ۳ عرضه خواهد شد. تبلت دیگر نیز IQOO پد ایر نام دارد که از نمایشگر ۸٫۸ اینچی بهره می‌برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید