خانهاخبار
گوشی جدید ایسوس، رکورد گیگ‌بنچ را شکست

گوشی جدید ایسوس، رکورد گیگ‌بنچ را شکست

ایسوس از امتیاز چند‌هسته‌ای گیک‌بنچ گوشی راگ فون ۸ پرو (ROG Phone 8 Pro) رونمایی کرد. 
 

۱۹ دی ۱۴۰۲

شرکت ایسوس، با انتشار یک تیزر، از امتیاز چند هسته‌ای ۷۴۲۲ گوشی هوشمند گیمینگ جدید خود، ROG Phone 8 Pro، رونمایی کرد. این امتیاز، بالاتر از امتیاز ۷۳۴۸ است که برای آیفون ۱۵ پرومکس ثبت شده است. گوشی راگ فون ۸ پرو، به لطف پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود، توانسته است رکورد امتیاز چند هسته‌ای گیگ‌بنچ ۶ را به نام خود ثبت کند.


نکته جالب این است که ایسوس امتیاز تک هسته‌ای ROG Phone 8 Pro را در گیک‌بنچ منتشر نکرد؛ احتمالاً به این دلیل که پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هرگز نتوانسته است امتیاز تک هسته‌ای A17 Pro را پشت سر بگذارد.

گوشی راگ فون ۸ پرو

پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، با بهره‌گیری از پیکربندی هشت هسته‌ای، دو هسته بیشتر از A17 پرو دارد که این امر به برتری پردازنده کوالکام در پردازش چند‌هسته‌ای منجر می‌شود. علاوه بر این، گوشی راگ فون ۸ پرو به عنوان یک گوشی گیمینگ، مجهز به خنک‌کننده اختصاصی است که به این گوشی اجازه می‌دهد عملکرد خارق‌العاده‌ای را برای مدت زمان طولانی‌تر ارائه دهد.

اخیراً سایت فناوری Wccftech، نتایج تست گیک‌بنچ پردازنده A17 Pro را منتشر کرد که به ترتیب ۲۹۶۹ و ۷۵۷۰ برای تک‌هسته و چندهسته نشان می‌دهد. این نتایج، اگر صحیح باشند، نشان‌دهنده عملکرد بسیار بالای این پردازنده هستند. با این حال، Wccftech معتقد است که این نتایج تنها با استفاده از خنک‌کننده خارجی یا دستکاری نتایج حاصل شده‌اند.

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید