خانهاخبار
نمایشگاه CES 2024: همه چیز درباره شارژها و استندهای معرفی شده بلکین

نمایشگاه CES 2024: همه چیز درباره شارژها و استندهای معرفی شده بلکین

بلکین در نمایشگاه CES امسال طیف وسیعی از شارژرها و پایه‌های خود را با قابلیت‌های زیاد معرفی کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

۱۸ دی ۱۴۰۲

در نمایشگاه CES این هفته، بلکین در حال معرفی تعدادی از محصولات مرتبط با اپل است که تایید می‌کند چندین شارژر بی‌سیم مبتنی بر استاندارد جدید Qi2 برگرفته از مگ سیف تقریبا آماده عرضه به بازار هستند. بلکین همچنین قرار است چندین محصول شارژ سیمی با فناوری GaN (شارژهای نیترید گالیوم) و پایه مبتکرانه آیفون که شما را در قاب دوربین در حین حرکت نگه می‌دارد، معرفی ‌کند.

belkin-ces-2024-announcements.jpg

شارژرهای اولیه Qi2 بلکین در ماه آگوست (مرداد ماه) معرفی شدند و در میان اولین محصولاتی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند، گواهینامه Qi2 را دریافت کرده‌اند. این محصولات شامل پد بی‌سیم Qi2 قابل تبدیل بوست شارژ و پد شارژ بی‌سیم ۳ در بوست شارژ پرو ۱ با استاندارد Qi2 و همچنین پد شارژ بی‌سیم ۲ در ۱ مشابه است که شارژر اپل واچ ندارد. به عنوان شارژرهای Qi2، همه این دستگاه ها مانند مگ سیف از شارژ تا ۱۵ وات برای آیفون پشتیبانی می‌کنند.

belkin-qi2-convertible.jpg

پد بی‌سیم Qi2 قابل تبدیل برای راحتی و سفر به یک پد صاف جمع می‌شود، اما می‌توان آن را به حالت ایستاده در زوایای قابل تنظیم برای مشاهده آسان مانند حالت «استندبای» گسترش داد. این دستگاه دارای یک کابل USB-C و یک آداپتور برق ۲۰ واتی USB-C است.

پد شارژ بی‌سیم بوست شارژ پرو ۳ در ۱ هم با استاندارد Qi2 یک پد شارژ مسطح با یک محل Qi2 ۱۵ واتی برای شارژ آیفون و دومین نقطه Qi با توان ۵ وات برای گوشی دیگر یا ایرپادز است. یک قسمت شارژ قابل جدا شدن اپل واچ، شارژ سریع را در مدل‌های پشتیبانی شده اپل واچ ارایه می‌دهد و یک کابل USB-C به USB-C هم به همراه یک آداپتور برق ۳۰ واتی USB-C در اکثر این محصولات ارایه می‌شود.

belkin-qi2-wireless-charger.jpg

پد شارژ بی‌سیم مغناطیسی بوست شارژ پرو ۲ در ۱ با Qi2 ساز و کار مشابهی دارد و با طراحی تخت، پد Qi2 با توان ۱۵ واتی و پد Qi با توان ۵ واتی را برای ایرپادز یا دستگاه‌های دیگر ارایه می‌کند، اما قسمت اپل واچ ندارد. در این محصول هم شارژر ۳۰ واتی به همراه کابل USB-C به USB-C عرضه می‌شود.

belkin-2-in-1-magnetic-charging-pad.jpg

علاوه بر شارژرهای Qi2 که پیش‌تر معرفی شده بودند، بلکین چند محصول دیگر را در سری Qi2 خود در نمایشگاه CES معرفی کرده، از جمله پایه درختی ۳ در ۱ که بسیار شبیه به شارژرهای ۳ در ۱ دیگری است که بلکین برای آن عرضه کرده است. پایه مغناطیسی جدید بوست پرو ۳ در ۱ شامل یک پایه تخت با یک نقطه شارژ برای ایرپادز و سپس یک بازوی بلند با یک پد Qi2 برای شارژ آیفون تا حداکثر ۱۵ وات و یک قسمت اپل واچ با پشتیبانی از شارژ سریع است.

belkin-qi2-3-in-1-stand.jpg

برخلاف شارژرهای درختی قبلی بلکین، این شارژر جدید دارای پشتیبانی چرخشی بر روی پد Qi2 است تا به شما امکان دهد به راحتی زاویه گوشی خود را هنگامی که روی شارژر است تنظیم کنید. این استند با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار و در ماه مارس (اسفند ماه) عرضه می‌شود.

در نهایت برای خانواده Qi2، پاوربانک مغناطیسی بوست شارژ پرو را داریم که در مدل های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار، مدل ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار و مدل ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار از ماه مارس عرضه می‌شود. هر سه این مدل‌ها دارای پشتیبانی از استاندارد Qi2 برای شارژ بی‌سیم تا حداکثر ۱۵ وات، با شارژ عبوری برای شارژ همزمان پاور بانک و تلفن هستند.

belkin-qi2-power-banks.jpg

این پاور بانک‌ها همچنین دارای پایه‌ای هستند تا هنگام تماشای ویدیو، مطالعه یا چت، گوشی خود را به راحتی بالا بیاورید. پورت‌های USB-C هم برای شارژ مجدد و هم برای شارژ سیمی از پاور بانک‌ها در نظر گرفته شده است.

علاوه بر محصولات شارژ بی سیم Qi2، بلکین یک جفت محصول شارژ سیمی را نیز معرفی می‌کند که از فناوری GaN برای شارژ کارآمدتر در طراحی های جمع و جور استفاده می‌کند. اولین بار بوست شارژ پرو ۴ پورتی USB-C با شارژر ۲۰۰ واتی GaN است که شامل چهار درگاه USB-C برای شارژ انواع دستگاه های پرقدرت است. دو تا از این پورت ها تا 140 وات توان شارژ را پشتیبانی می‌کنند در حالی که دو پورت دیگر تا ۶۰ وات را پشتیبانی می‌کنند، اما حداکثر خروجی کل در هر زمان معین به ۲۰۰ وات محدود می‌شود. این شارژر با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار در ماه مارس عرضه می‌شود.

belkin-4-port-gan-charger-200w.jpg

محصول بعدی بلکین داک شارژ ۶ در ۱ Core است که طبق گفته این شرکت ۵۰ درصد کوچکتر از سایر محصولات ۶ در ۱ است. این دستگاه شامل یک پورت HDMI با پشتیبانی از نمایشگر حداکثر 4K، یک جفت پورت USB-A برای دستگاه‌های قدیمی، یک جفت پورت USB-C (یکی با انتقال برق ۹۶ وات) و یک درگاه اترنت گیگابیتی است. قیمت آن ۱۳۹٫۹۹ دلار است و از امروز با عرضه زودهنگام قابل سفارش است.

belkin-6-in-1-core-dock.jpg

و در نهایت بلکین اولین لوازم جانبی جهان است که از چارچوب DockKit اپل که در iOS 17 برای ردیابی چهره و اشیا معرفی شده است، استفاده می‌کند. «Auto Tracking Stand Pro» یک پایه شارژ مگ سیف برای آیفون شما است که شامل یک پایه موتوری است که از چرخش کامل ۳۶۰ درجه و شیب ۹۰ درجه پشتیبانی می‌کند. پس از متصل شدن به آیفون شما از طریق NFC، چارچوب DockKit به تلفن و پایه اجازه می‌دهد که با هم کار کنند تا چهره شما را ثبت کنند و سپس به طور خودکار ردیابی کنند تا در حین حرکت شما را در کادر نگه دارند.

belkin-auto-tracking-stand-pro.jpg

این محصول در هر دو جهت عمودی و افقی و با دوربین‌های جلو و عقب کار می‌کند و از فیس تایم، برنامه اصلی دوربین، و سایر برنامه‌های ویدیو کنفرانس پشتیبانی می‌کند. این پایه دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است که به آن اجازه می‌دهد تا پنج ساعت در حین حرکت برای vlogging و سایر مواردی که ممکن است دسترسی آماده به برق ثابت نداشته باشید، کار کند. از طرف دیگر در حالی که به پریز برق متصل است، می‌تواند گوشی شما را از طریق مگ سیف تا حداکثر ۱۵ وات شارژ کند و همه چیز را روشن نگه دارد.

این استند با قابلیت ردیابی خودکار ۱۷۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و بلکین در حال حاضر آن را به عنوان «به زودی» فهرست کرده که نشان می‌دهد در زمان کوتاهی پیش فروش آن نیز آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند برای اطلاع از در دسترس بودن ثبت نام کنند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید