خانهاخبار
تصاویر واقعی جدیدی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد

تصاویر واقعی جدیدی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد

تصاویر دست‌اول از گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا که قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این تصاویر، ظاهر و مشخصات کلی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند. 
 

۱۷ دی ۱۴۰۲

شیائومی در اکتبر ۲۰۲۳ از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رونمایی کرد. اما مدتی است که زمزمه‌های مربوط به نسخه اولترا با سطح بالاتر در حال انتشار است. اگرچه شیائومی هنوز وجود این دستگاه را رسماً تایید نکرده است، اما اخیراً تصاویر جدیدی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.

Xiaomi-14-Ultra-Hands-on-image-2.jpg
Xiaomi-14-Ultra-hands-on-image-3.jpeg
Xiaomi-14-Ultra-hands-on-image-1.jpeg

این تصاویر که احتمالاً در طی یک تست دوربین اولیه گرفته شده‌اند، تلفن را در یک قاب محافظ نشان می‌دهند. با وجود قاب محافظ، قادر به مشاهده‌ی طراحی کلی نیستیم، اما این گوشی دارای یک برآمدگی دوربین در پایین سمت راست است که در آن یک لنز پریسکوپی مشاهده می‌شود.

با استفاده از تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا، می‌توان آن را با مدل‌های شیائومی ۱۴ پرو و گوشی X100 پرو ویو مقایسه کرد و همچنین به نظر می‌رسد بدنه‌ی آن شبیه به شیائومی ۱۳ اولترا باشد. علاوه بر ویژگی‌های قابل مشاهده، برچسب سفیدی پشت گوشی به چشم می‌خورد که اطلاعات مهمی در مورد این محصول ارائه می‌دهد.

این برچسب، دارای علامت‌های «P2»، «N1» و «EU» است. علامت «N1» با شماره مدل پرچمدار مارک تجاری لایکا مطابقت دارد. این موضوع، فرضیه‌ی شیائومی ۱۴ اولترا را تا حد زیادی تایید می‌کند. علامت «P2»، نشان می‌دهد که این دستگاه یک نمونه اولیه است که هنوز نهایی نشده است. همچنین علامت «EU» به یک نسخه جهانی بالقوه اشاره دارد که برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته شده است.

در حالی که خود ماژول دوربین تا حد زیادی در تصاویر مشخص نیست، می‌توانیم انتظار یک طراحی گرد آشنا با چهار لنز را داشته باشیم. طبق گفته Digital Chat Station، شیائومی ۱۴ اولترا به یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سونی LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد. در کنار سنسور اصلی، انتظار می‌رود یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز دیگر پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی وجود داشته باشد.

این اطلاعات، نشان می‌دهد که ممکن است شیائومی ۱۴ اولترا دارای قاب تیتانیومی باشد. این قاب جایگزین آلومینیوم مورد استفاده در شیائومی ۱۴ پرو معمولی خواهد شد. همچنین شایعاتی در مورد ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه وجود دارد و ممکن است این گوشی دارای دارای یک باتری ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰W و شارژ بی سیم ۵۰W باشد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا در کنار سری شیائومی پد ۷، در آوریل ۲۰۲۴ عرضه شود.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید