خانهاخبار
آخرین بروزرسانی گلکسی A72 عرضه شد

آخرین بروزرسانی گلکسی A72 عرضه شد

میان‌رده پرمیوم سال ۲۰۲۱ سامسونگ به تازگی آخرین بروزرسانی اصلی خود یعنی اندروید ۱۴ را دریافت کرده است. 

۱۷ دی ۱۴۰۲

سامسونگ ظاهرا امروز بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای کاربران گلکسی A72 حاضر در کشور روسیه عرضه کرده است. البته انتظار داریم که این بروزرسانی موردانتظار به زودی برای سایر مناطق و کاربران در دسترس قرار بگیرد. 

شایان ذکر است که بروزرسانی اندروید ۱۴ آخرین بروزرسانی اصلی گلکسی A72 محسوب می‌شود و میان‌رده پرمیوم سامسونگ دیگر هیچ بروزرسانی را دریافت نخواهد کرد. گلکسی A72 در ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد و حالا با توجه به عرضه سه بروزرسانی اصلی برای آن، به نظر می‌رسد سامسونگ در پشتیبانی از گلکسی A72 بسیار موفق ظاهر شده است.

A72.jpg

بروزرسانی گلکسی A72 از شناسه فریمور A725FXXU6EWL4 بهره می‌برد. به علاوه، این بروزرسانی ظاهرا حجمی برابر با ۲ گیگابایت دارد که با پچ امنیتی ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ همراه می‌شود. در این رابطه، به نظر می‌رسد گلکسی A72 تا یک سال دیگر نیز بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

برای دانلود و نصب بروزرسانی اندروید ۱۴ گلکسی A72، کاربران باید از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب اقدام نمایند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید