خانهاخبار
امتیاز چشمگیر پوکو X6 پرو در آنتوتو؛ قوی‌ترین میان‌رده بازار!؟

امتیاز چشمگیر پوکو X6 پرو در آنتوتو؛ قوی‌ترین میان‌رده بازار!؟

شیائومی به تازگی تایید کرده که پوکو X6 پرو در بنچمارک آنتوتو موفق شده امتیاز بالایی را به خود اختصاص دهد که خبر از قدرت پردازشی بسیار بالای آن می‌دهد.

۱۶ دی ۱۴۰۲

شیائومی اخیرا تایید کرد که نسل جدید میان‌رده‌های پرطرفدار برند پوکو موسوم به سری پوکو X6 در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) برای بازارهای جهانی و هند رونمایی خواهد شد. ستاره رویداد پیش‌رو شیائومی قطعا پوکو X6 پرو خواهد بود که میان‌رده‌ای پرمیوم محسوب می‌شود. 

چندی پیش، شیائومی اعلام کرد که پوکو X6 پرو از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ بهره خواهد برد که با سیستم خنک‌کننده محفظه بخار فولاد ضدزنگ همراه می‌شود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌سد پوکو X6 پرو به لطف سخت‌افزار و سیستم خنک‌کننده پیشرفته خود از قدرت پردازشی بالایی بهره می‌برد. شیائومی این ادعا را با انتشار امتیاز پوکو X6 پرو در بنچمارک آنتوتو تایید کرده است. 

poco.jpg

شیائومی با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که پوکو X6 پرو در بنچمارک آنتوتو موفق شده امتیاز چشمگیر ۱٬۴۶۴٬۲۲۸ را به خود اختصاص دهد که برای یک محصول میان‌رده امتیاز قابل توجهی به شمار می‌رود. 

همانطور که می‌دانیم، پوکو X6 پرو نسخه ری‌برند ردمی K70e محسوب می‌شود. در حال حاضر، گوشی ردمی K70e با امتیاز ۱٫۴ میلیون خود قدرتمندترین دستگاه لیست میان‌رده‌های آنتوتو به شمار می‌رود. در این راستا، گوشی پوکو نیز احتمالا از عملکرد مشابه ردمی K70e بهره خواهد برد. 

جدا از امتیاز چشمگیر پوکو X6 پرو، شیائومی تایید کرده که این گوشی با سیستم عامل HyperOS روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی پوکو تا دو بروزرسانی اصلی سیستم عامل (تا اندروید ۱۶) را دریافت کند. 

poco 1.jpg

لیست فروشگاه آمازون اخیرا نشان داد که پوکو X6 پرو به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. برای تصویربرداری، میان‌رده پوکو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. انرژی موردنیاز دستگاه نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید