خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ اولترا از زوم ۱۰ برابری بهبودیافته بهره می‌برد

گلکسی اس ۲۴ اولترا از زوم ۱۰ برابری بهبودیافته بهره می‌برد

سامسونگ ظاهرا بهبودهای فراوانی را برای نسخه پرمیوم سری گلکسی اس ۲۴ تدارک خواهد دید که عمدتا مربوط به بخش دوربین‌های آن می‌شود

۱۵ دی ۱۴۰۲

هفته گذشته، گزارشی ادعا کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا با قابلیت Nightography Zoom عرضه خواهد شد. چند روز پس از انتشار این خبر، شایعه‌ای دیگر تایید کرد که پرچمدار پرمیوم سامسونگ از فیلمبرداری 4K تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه و زوم یکپارچه در حالت فیلمبرداری 4K شصت فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. 

حالا اما افشاگری شناخته‌شده در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالت زوم ۱۰ برابری عکس‌های بهتری را در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا ثبت می‌کند. 

S24u.jpg

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe به تازگی ادعا کرده که موفق شده برخی از نمونه تصاویر ثبت شده توسط گلکسی اس ۲۴ اولترا را مشاهده کند که ظاهرا کیفیت به مراتب بالاتری در مقایسه با تصاویر گلکسی اس ۲۳ اولترا دارند. 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی اس ۲۴ اولترا از چهار دوربین بهره خواهد برد که شامل سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و سنسور پریسکوپی تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری می‌شود. در این رابطه، به نظر می‌رسد تصاویری که Ice Universe مشاهده کرده توسط دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی ثبت شده‌اند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. از دیگر بهبودهای گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌توان فریم تیتانیومی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و لبه‌های تخت را نام برد. 



جدیدترین‌ اخبار

Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید