خانهاخبار
وان پلاس Ace 3 معرفی شد: وان پلاس 12R با نامی دیگر

وان پلاس Ace 3 معرفی شد: وان پلاس 12R با نامی دیگر

وان پلاس امروز از یک گوشی میان‌رده پرمیوم رونمایی کرد که به نمایشگر اولد، باتری حجیم و سخت‌افزار قدرتمندی مجهز شده است. 

۱۴ دی ۱۴۰۲

در طی چند هفته گذشته، وان پلاس تیزرهای مختلفی از گوشی جدید خود موسوم به وان پلاس Ace 3 را منتشر کرده تا کاربران بیشتر با این گوشی آشنا شوند. وان پلاس Ace 3 قرار است در تاریخ ۲۳ ژانویه مصادف با ۳ بهمن و با نام وان پلاس 12R برای بازار جهانی معرفی شود.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وان پلاس امروز رسما از گوشی وان پلاس Ace 3 رونمایی کرد که برای بازار چین عرضه می‌شود. 

Oneplus.jpg

وان پلاس Ace 3 را می‌توان یک میان‌رده پرمیوم به شمار آورد که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. از نظر طراحی، گوشی وان پلاس از فریم آلومینیومی بهره می‌برد و به پنل شیشه‌ای مجهز شده است. در پنل پشتی نیز ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل قرار دارد که با فریم سمت راست دستگاه ادغام شده است. اسلایدر هشدار سه مرحله‌ای نیز در وان پلاس Ace 3 به کار رفته است. 

وان پلاس Ace 3 تقربیا از همان نمایشگر موجود در وان پلاس ۱۲ استفاده می‌کند. در این راستا، گوشی جدید وان پلاس از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که به لطف فناوری LTPO، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر وان پلاس Ace 3 قادر است به روشنایی حداکثری ۴۵۰۰ نیتی دست پیدا کند که در نوع خود قابل توجه است. در حالت دستی، این گوشی می‌تواند روشنایی ۸۰۰ نیتی را در اختیار کاربران قرار دهد در حالی که حالت خودکار روشنایی ۱۶۰۰ نیتی را به ارمغان می‌آورد. نمایشگر وان پلاس Ace 3 همچنین از فناوری‌های مختلفی برای محافظت از چشم کاربر برخوردار شده است. 

Oneplus 1.jpg

قلب تپنده وان پلاس Ace 3 تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه وان پلاس Ace 3 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند که البته با توجه به ماهیت دستگاه به عنوان یک محصول میان‌رده، چندان دور از انتظار نیز نبود. وان پلاس تضمین کرده که سلامت باتری دستگاه پس از چهار سال تا ۸۰ درصد حفظ خواهد شد. 

وان پلاس Ace 3 از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال می‌شود. غول فناوری چین تایید کرده که وان پلاس Ace 3 از الگوریتم‌های به کار رفته در پرچمدار‌هایی این برند بهره می‌برد. دیگر دوربین‌ها نیز لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستند. 

Oneplus 2.jpg

از دیگر مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 می‌توان IR Blaster و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را نام برد. با ویژگی Rainwater Touch، کاربران می‌توانند با دست خیس با گوشی کار کنند. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس Ace 3 در کانفیگ پایه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۵۹۹ یوآن (۳۵۷ دلار) به فروش خواهد رسید. کانفیگ قدرتمند این گوشی شامل رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی قیمت ۳۴۹۹ یوآن (۴۹۲ دلاری)‌ را به همراه خواهد داشت. وان پلاس 3 Ace همچنین در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی روانه بازار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید