خانهاخبار
گلکسی A35 در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

گلکسی A35 در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

رندرهای جدید گلکسی A35 طراحی آشنای آن را نشان می‌دهند که شامل برآمدگی فریم سمت راست بدنه، نمایشگر حفره‌دار و حاشیه‌های اندک می‌شود.

۱۴ دی ۱۴۰۲

در حالی که همه کاربران منتظر رونمایی از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ هستند، در طی چند وقت اخیر رندرهای جدیدی از میان‌رده‌های سامسونگ فاش شده که توجهات را به سوی این گوشی‌های موردانتظار جلب کرده‌اند. 

روز گذشته، رندرهای باکیفیتی از میان‌رده پرمیوم سامسونگ یعنی گلکسی A55 در دسترس قرار گرفت که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد امروز نوبت به دیگر گوشی غول فناوری کره یعنی گلکسی A35 رسیده چرا که به تازگی رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که حاوی جزئيات طراحی و رنگ‌بندی آن هستند.

A35.jpg

رندرهای فاش شده گلکسی A35 را در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و بنفش نشان می‌دهند. همچنین به مانند گلکسی A15 و گلکسی A25، این میان‌رده جدید از نیز طراحی برآمده فریم سمت راست بهره خواهد برد که سامسونگ آن را Key Island می‌نامد. این برآمدگی در خود کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور را قرار داده است. 

مطابق انتظار، فریم گلکسی A35 به احتمال زیاد از جنس پلاستیک خواهد بود که با گوشه‌های گرد همراه می‌شود. از سوی دیگر، پنل پشتی گلکسی A35 میزبان سه دوربین است که به صورت جداگانه و در زیر هم قرار گرفته‌اند. شایعات ادعا کرده‌اند که برخلاف دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبلی، گلکسی A35 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دیگر دوربین‌های گوشی نیز احتمالا شامل لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد شد.

A35 1.jpg

خوشبختانه پنل جلویی گلکسی A35 با بهبودهای چشمگیر طراحی همراه خواهد شد. در این رابطه، سامسونگ ظاهرا تصمیم گرفته که در گوشی موردانتظار خود دیگر طراحی ناچ U شکل را کنار بگذارد و ناچ زیبا‌تر حفره‌ای برای دوربین سلفی استفاده بکند. همچنین دیگر بهبود گلکسی A35 مربوط به حاشیه‌های نمایشگر آن است که به طرز قابل توجهی کاهش داشته‌اند. البته حاشیه‌های نمایشگر متقارن نیستند و حاشیه پایینی کمی از دیگر قسمت‌ها ضخیم‌تر است. 

در نهایت باید اشاره کرد که متاسفانه اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات فنی گلکسی A35 در دسترس قرار نگرفته و تنها می‌دانیم که این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰، گواهی IP و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی بهره خواهد برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید